• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

soundlovers

#15
Tulossa olen  :)  Tosin sitä en vielä tiedä montako hamsua aion ilmoittaa...

Ninde

#16
Sori mut mun on ihan pakko sanoo, et se on Hiekkaharjussa eikä -harjulla.  :P  :D

Joo ja siis tulossa ollaan, jospa sais noita omia hamsujakin pitkästä aikaa mukaan.

Minnaw

#17
Tulossa, mutta ei taida hamsuja tulla mukaan...
Infossa ajattelin päiväni viettää  :P
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

saija

#18
Tottamooses olen paikalla  :D  ja hamsujakin tulee mukaan lähemmin suunniteltava määrä..

X-File's/JonnaMilaya

#19
Ehkäpä tulisin...Nyt ku pitkästä aikaa ois jotain näytettävää. OIsko joku kyytiä vailla? Autona siis mun ikioma farmari opel astra.(peräkoukkua *ei vielä* löydy....) Kyytiin siis mahtuis mun lisäks 4. Ja Porvoosta siis lähden.
~Solnechnyi Trusha~

yetta

#20
Jaa-a. Työvuorot ja rahatilanne päättäköön lähempänä, kuski ainakin on jo readysteady  kun hää voi näytskän ajaksi painua sukuloimaan. Vaan mieli tekee lähteä, tiiä vaikka pääsiskin!  :P

Jane_O

#21
Luultavammin tulossa olen poitsun kanssa :). Ja jos olen, niin hommiin olen valmis, vaikka sihteeriköinti olis jees  :D.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Elliska

#22
Joo, mäkin ajattelin tulla hommiin, jos vaikka assariks pääsisin :D.

Mira

#23
Voisihan sitä tulla :) Kuinkas tuonne pääsisi julkisilla Helsingistä päin?

Dakku

#24
Yritän raahata nuo kaikki elukat sinne  :P

Assarin hommat kelpais, sitä tulee oltuu väkisinki hommissa  XD
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Heli

#25
En minä taida ainakaan itse henk.koht. paikalle päästä vieläkään. Miehen syntskäripäiväkin kun on niin ei vissiin voi vaatia lähtemään hamsterinäyttelyyn.  :D
Olis kyllä kiva pitkästä aikaa jo päästä näytsiin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Maiju*

#26
Tulossa sekalaisen lauman kanssa.  :)

Lainaus käyttäjältä: "yetta"Jaa-a. Työvuorot ja rahatilanne päättäköön lähempänä, kuski ainakin on jo readysteady  kun hää voi näytskän ajaksi painua sukuloimaan. Vaan mieli tekee lähteä, tiiä vaikka pääsiskin!  :P
Tulisit ni näkisin suakin!  :sydan
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Carmen

#27
Onko näyttelykutsu jossain jo nähtävillä?
Ketkä mahtavat olla tuomareina?

Tiituz

#28
kauheesti teksi mieli tulla mutta vähän kaukana on Vantaa täältä Jyväskylästä  :D  Mutta voishan sitä suostutella isän kuskaamaan  xD
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Tiare

#29
Ehkä olen tulossa. Ainakin jos viikonlopuksi ei mitään tärkeää tule päälle. Mukaan varmaan lähtee pari otusta. Katsotaan nyt miltä näyttävät ilmoittautumisen aikoihin.

Voisinpa jopa jotain hommia tehdä. Vaikka lemmikkisihteeriksi tai assariksi. Katsoo nyt.
Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.