PiNan Elonäyttely 3.9.2011 Lempäälässä (pet-hamsterit)

Aloittaja Marla, 19.08.11 - klo:15:56

Marla

^ Kyllähän noita knikkejä pukkaa kaikenikäisille, mutta noin vanhalla voi olla kyseessä myös esim. tapaturmaisesti tullut knikki.

Kiva näyttelypäivä takana. :) Lore-syrkki (Colbronde's Lorenzo) oli PLH 5 ja Labbi-kiinari (Arjouka Labbi Labbi Nidai*) PLH 1. Labbi on kyllä todella komea nuori kiinariuros, ja Lore ihana nallemainen syrkki.
Ihan hyvin näköjään valitsin ne pari, jotka ilmoitin näyttelyyn. Nyt vähän harmittaa, etten laittanut vielä tuota yhtä syrkkiä.

Jouduin lähtemään heti palkintojenjaon jälkeen, ja mietin vasta autossa, olikohan tuolla BISiä. Oli kumminkin sen verran kiirus, etten olisi ehtinyt jäädä - tässä nopsaan raapustelen tämän viestin ennen kuin lähden taas kiitämään. Kannatti kuitenkin napata aikaa näyttelyille - hamsuille tuli kivasti menestystä ja oli aivan mahtavaa nähdä jälleen hamsteri-ihmisiä! :)
Kiitokset kaikille kivasta näyttelypäivästä ja onnea menestyneille hamsuille! Sille vanhussyrkille oli pakko hankkia jokin palkinto, henkilökohtaisista syistä halusin antaa niin vanhalle syrkille jotakin kivaa. :)

Tupuliina

^ Niin se oli sinulta, kiitos oikein paljon! :sydan
Turo-pappa varmasti nauttii herkuista. Oli ikää minkä tahansa vain, niin herkut uppoaa aina xD

Minulla meni hetki tajuta, että joku sanoi nimeni ja lähdin sitten hakemaan palkintoa tietämättä mitä oikein olen hakemassa xD

Turolla oli eilen 2-v synttärit ja ajattelin sen saavan erityisherkkua nyt näyttelypäivän jälkeen, kun tällaisen reissun saa pappa vielä kestää. Tulikin tuo herkkulahja ikäänkuin sopivasti synttäripäivän kunniaksi!
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

spellcaster

Mirauh voisi laittaa hamsuista ottamiaan kuvia näytille?  ;)

mirauh

Eipä mulla oo sieltä kun ainoastaan yhdestä hamsterista kuva, sekä palkintopöydästä :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Tupuliina

Turo-pappa nauttii saamastaan lahjasta:

* ahmin ahmin*  :lov
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!

Marla

^ Hieno juttu, että papalle kelpaavat herkut. :)

Näköjään juu missattiin tuo hamsujen BIS, harmin harmi.