• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 4/10

Aloittaja Mustikkamaan, 25.11.10 - klo:17:58

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

Postitin tänään Poskipussin 4/10 Hamsteriyhdistyksen jäsenille. On perillä pääosin viikon puolivälin maissa, osalla aiemmin ja osalla myöhemmin - riippuu ihan lajittelukeskusten ja postipoikien reippaudesta :)

Onpa hemaseva kansi!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

#1
Odotan sitä jo :yes:  On vaan aina yhtä kivaa, kun Poskari tulee, vaikka mullekin sitä on tullut jo 3 vuotta :P

Sirpa

#2
Ooh, nyt täytyy päivystää postiluukulla ahkerasti! (enkä mä saanut vielä tähänkään numeroon yhtään tekstiehdotusta edes lähetettyä... :nops: )

Vevve

#3
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Ooh, nyt täytyy päivystää postiluukulla ahkerasti! (enkä mä saanut vielä tähänkään numeroon yhtään tekstiehdotusta edes lähetettyä... :nops: )

Ehdit sitten ensvuonna, kun mä oon päätoimittaja. Tuun karhuamaan niitä sulta  :D

Sirpa

#4
Ilkeä postinkantaja varmasti panttaa mun Poskipussia  :rant:

Mustikkamaan

#5
Osaan kuvitella et tästä päivästä lähtien niitä alkaa teille ropisemaan. SHY:llä on tommoi "sitten kun joudatte" -sopimus Itellan kanssa :D Mä en muista et monta päivää se tarkalleen käsittää, mut joillekin ne tulee melkein seuraavana päivänä ku toiset saa venaa tyyliin viikonki. Mä voisin ens vuonna vähän tarkistaa noita sopimusasioita ja samalla tilata ne extranet-tunnarit sinne sähkösiä lähetyslistoja varten - nykysin ku menee wanhaan tapaan manuaalisesti ni sekin voi viiä vähän aikaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

#6
Mjuuh, on se Poskari odotettu täälläkin, kun luukusta tulee vaan mainoksia ja laskuja... Sentään tuli Aku Ankka tänään. :haha

wiidii

#7
Jee, uusin poskari. <3 Toivottavasti minun osoite on siellä sitten oikein, että postilla mene taas ikuisuuta ihmetellä mihin lähettää lehti. :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#8
Meilläki taitaa postinjakaja lueskella itte sitä jossain kun ei ole vielä tullut :shock:

Sirpa

#9
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Meilläki taitaa postinjakaja lueskella itte sitä jossain kun ei ole vielä tullut
Sama vika, prkl!  :ankst: Luulis nyt että olisi päiväposti jaettu puoli kolmeen mennessä, mutta joskus täällä tulee vielä vähän myöhemminkin, että sinänsä heikko toivo vielä ehkä on saada lehti tälle päivälle. Huomenna onkin sitten lähtö heti aamusta pois ja maanantaina postia ei jaeta ollenkaan, niin että menee tuplasti pidennetty viikonloppu ilman Poskipussia, jos se nyt ei tänään tule.
Ai miten niin malttamaton? Minäkö?

Edit klo 15.07: postinjakelu on vähän verkkaista täällä Hervannassa ja just äsken kolahti luukusta päivän posti ja myös TUOREIN POSKIPUSSI! Jee!! Nyt lukemaan, mutta kansi ainakin on ihana.

HamsterSailor

#10
Mullekkin tuli tänään :)

jennu

#11
Tännekkin oli Poskari jo tullut :) Tosi ihana kansi ja jutut vaikuttaa kivoilta vaikka lehteä en olekkaan vielä ehtinyt lukemaan.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

ammie

#12
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Edit klo 15.07: postinjakelu on vähän verkkaista täällä Hervannassa ja just äsken kolahti luukusta päivän posti ja myös TUOREIN POSKIPUSSI! Jee!!

Tällä puolen Hervantaa saatiinkin Poskari jo kahden aikaan tai sitä ennen, kun olin kauppareissulla.   :D  

Kansi tosiaan oikein kivan jouluinen ja söpö ilmestys ja näytti olevan pitkä ruokinta-artikkelikin lehdessä, niin pitää se lukaista, jahka ehdin.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#13
Meillekin tuli tänään, mutta kerkesinkin jo selailemaan lehden messuilla. Ruokintajuttu on loistava ja todella perinpohjainen!  :)

Marla

#14
Eilen tuli Poskari, en ole vielä sen tarkemmin ehtinyt lueskella, mutta hyvältä vaikuttaa. :)