• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

nennu

#45
Minä tilasin Pikkulinnasta viime vuonna Gabbber garda dunan.Kahden viikon odottelun jälkeen soitin ja kysyin missä duna viipyy.Vastaus oli että dunat loppuneet,viikon päästä tulossa lisää.Menihän siinä kuitenkin toiset kaksi viikkoa ennen kuin duna loppujen lopuksi meille saapui.Ehjä oli onneksi.

Lemmikkiexpressin kautta tilaus tuli todella nopsaan.Reilu viikko maksamisesta ja Fifi sai uuden asunnon.

jensku

#46
Äiskäni voitti Pikkulinnan sivuilla olevassa koiran rotu kilpailun jossa sai palkinoksi koiran agility DVD:n ja koiran koulutus DVD:n. Ja odotimme niitä DVD:eitä lähes 2-3 viikkoa. :<  Jonka jälkeen äiskä laittoi viestiä heille, ja 4-5 päivän päästä se DVD paketti oli meijän postilaatikossa.

Mikäköhän tuossa Pikkulinnan palvelussa oikein mättää? :|
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Enkeli89

#47
Veikkaisin liian vähäistä määrää palvelevaa henkilökuntaa  :S
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Minnaw

#48
Täälläkin on huomattu Pikkulinnan palvelutasossa muutoksia. Heidän tarjontansakaan ei ole enää yhtä laajaa ja monipuolista kuin mihin olin aiemmin tottunut. Kyseessä saattaa olla taantuma tai uuden yrityksen alkurahoituksen loppuminen.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

AnsaLucia

#49
Juu tavaravalikoima on pienentynyt Pikkulinnalla huomattavasti. Sen huomasi viimeeksi Pet Expossakin. Harmi.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

NuclearBitch

#50
Nostetaanpa tätä hieman. Pikkulinna on lopettanut verkkokauppansa. Itellä on kokemusta lemmikkiexpressistä, terrieri.netistä ja petshopista. Kaikkia suosittelen.

tintsku

#51
^No voi..., olisin tilannu sieltä dunan, kun halpoja oli.

Suosittelen terrieri.nettiä, paketti tulee nopeaa perille.
Muista ei olekkaan kokemusta.
Ajattelin tilata joskus nakertaja puodista jotakin, mutta se on nyt päivytystauolla.

Vevve

#52
PetShop on ainoa eläinnettikauppa josta olen mitään tilaillut ja siitä minulla on todella hyvät kokemukset. Käyn aina hakemassa ostokseni noutopisteestä joten tilausten nopeudesta postissa en tiedä.
Hyvänä asiana pidän juuri noutopistettä ja mahdollisuutta maksaa tavarat vasta siellä, koska olen laiska maksattamaan nettitilauksiani äidillä ja maksamaan postituskuluja. Palvelu noutopisteessä oli oikein hyvää ja ystävällistä, torstaina ollaan menossa hakemaan sieltä minidunaa kaverilla asuvalle kasvatilleni. Hinnat on mielestäni ihan sopivia, usein vähän pienempiä kuin kaupoissa mutta ei niin halpaa kuin joissain olen nähnyt. Jyrsijöiden tuotevalikoima ei vielä ole kovin suuri, mutta kasvaa kokoajan.

maarit

#53
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"Suosittelen terrieri.nettiä, paketti tulee nopeaa perille.

Tuolta olen aikoja sitten muutaman kerran tilannu jotai ja paketti tulee kyllä nopeesti perille mutta siihen se jääki.Tuotteiden saatavuus on onnetonta ja asiakkaan informoiminen että joku tuote viivästyy/on loppu on kans surkeaa.Tilasin kerran kaks isoa kuljetusboksia joita en koskaan saanut ja rahoja sain niistä odottaa takasin parisen kuukautta (olin siis maksanut tuotteet jo etukäteen ennen kun paketti oli edes mulla kotona).
Tällä hetkellä hamsteriton

jonna

#54
Sain vinkin eräästä nettikaupasta ja siellä näkyi olevan Prestigen Hamster Crispy hintaan 5,99€ 2.75kg:n paketti. Muualla näkyy maksavan vitosen kieppeillä kilon paketti. Tarttee varmaan tilata kerralla isompi satsi, tosin eipä tuolla ollut postikulut juuri mitään. En ole tuota tosin aiemmin syöttänyt mutta jos nyt ottaisi kokeeksi.

VinkVink. Samainen pulju myy mm. faunaboxeja, pieni, talvikolle käypä kuljetusloota/näyttelyboksi maksaa 4,20€...  ;)

www.zooplus.fi

MirkkuH

#55
^kiitos vinkistä :)  ...mä kävin sieltä heti tilaamassa vaikka mitä xD

...tilasin mm. sitä Hamster Chripyä muutaman pussukan, tosi halpaa :shock:  + niitä bokseja muutaman kanssa :P

tintsku

#56
Mieki oon aatellu tilata tuota ruokaa, pari ruokakuppia ja marsu/kani häkin.
Saakohan tuolta tilattua laskulla?

MirkkuH

#57
^se kyllä tarjosi maksuvaihtoehtona vain kortteja...luulisi, että siellä sivuilla jossain lukee laittavatko laskulla.

tintsku

#58
^Ei lue, voi harmi. Toivottavasti tuo häkki on vielä tarjouksessa sillon, kun äitille tulee rahaa :)

Marla

#59
Oi, tuolla Zooplus.fi:ssä on JR Farmin tuotteita! Tilasin JR Farmin tuotteita ja liskopuolelta pari Exo Terraa syrkkien kuljetusbokseiksi (olivat vain 7,39 e kipale).
Kokeilen nyt tuota JR Farmin Wellness - Hamsterin ravintoa Hamster Naturen seassa. Tykkään kovasti JR Farmin tuotteista, hamsutkin ovat tykänneet. :)