• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

viiru

#135
Lainaus käyttäjältä: "Rossu"Olis kiinnostusta tohon assarin hommaan. En oo kyl koskaan ollu assarina, mut se ei ainakaan kuulosta kauheen vaikeelta hommalta. Mutta jos kelpaan, niin voin vaikka olla toinen lemmikkisyrkkien assari, ei oo väliä.
Kiva juttu! Homma ei ole tosiaan vaikea, ja apuakin saa muilta assistenteilta! Ideana siis kaikessa yksinkertaisuudessaan kuljettaa kuljetusbokseja numerojärjestyksessä tuomarin pöydälle ja viedä niitä sitä mukaa takaisin, kun eläin on arvosteltu.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Päivi

#136
Miettisin tuossa, että miten hyvin näyttelypaikalla riittää pöytiä? Olen tulossa tekemään koearvostelua ulkomuotoluokan syyrialaisille hamstereille. Toivottavasti mulle on tilaa  :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

viiru

#137
Lainaus käyttäjältä: "Päivi"Miettisin tuossa, että miten hyvin näyttelypaikalla riittää pöytiä? Olen tulossa tekemään koearvostelua ulkomuotoluokan syyrialaisille hamstereille. Toivottavasti mulle on tilaa  :)
Pöytiä on tosi nihkeästi, mutta yritetään mahtua!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mustikkamaan

#138
Uhkaavalta näyttää, että reilu 60 lemmikkiluokan syyrialaista jää arvostelematta sihteerin puutteen vuoksi  :shock:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

EmmaTi

#139
^pelkkä suullinen arvostelu  :P

MirkkuH

#140
^mä voin kirjoittaa siihen saakka kun pidän sen pehmokisan.

Mustikkamaan

#141
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^pelkkä suullinen arvostelu  :P

Loistava idea! :D Laitetaan ihmiset jonoon hamsteribokseineen odottaa arvostelua ni ei tarvii tuskailla pöytiäkään! Osalle saattaa tulla vähän kylmä ku jono jatkuu ulos asti - mutta tarjollaan vaikka glögiä siinä pihalla  xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ely

#142
Kuinka aikaisin tuonne voi sitten mennä? Saisin kyydin mutta kuskilla on aamulla kiire takaisin itä-helsinkiin, joten olisin varmaankin ennen yhdeksää tuolla.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

#143
Lainaus käyttäjältä: "Ely"Kuinka aikaisin tuonne voi sitten mennä? Saisin kyydin mutta kuskilla on aamulla kiire takaisin itä-helsinkiin, joten olisin varmaankin ennen yhdeksää tuolla.

Voihan siellä aiemminkin olla, auttavia käsiä paikan järjestelyssä tarvitaan aina!  :)

Nape

#144
monelta se pehmoluokka on?

tiiahei-

#145
Moneltas ne ovet aukee, et kuin aikasin pääsee sisää? Ku ollaan varmaa tulos aika ajoissa, että saadaa asuntoautole hyvä parkkipaikka :D

sarilau

#146
5 hamsteria pakattu, eikun junaan sit seuraavaksi..vähän kyl huominen jännittää, pitäs osata olla sihteerinä ja kaikkee..
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

jensku

#147
Onnea kaikille huomiseen ja pitäkää hauskaa. :sydan  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nape

#148
alkaa jännittää jo huominen :) pelkään nimittäin pommiin nukkumista ihan hulluna!  :teipit

windy

#149
Minä voisin olla vaikka lyhytkarvaisten syyristen toinen sihteeri, jos sihteerinä ensikertalainen hyväksytään ja jos sihteeriä edelleen kaivataan... :) Tai muitakin hommia otetaan vastaan.