Edustuspäivä 21.8.2010 Myyrmannissa

Aloittaja Anonymous, 01.08.10 - klo:01:43

Mustikkamaan

Hallitus ei tosiaan riittäis näihin monta kertaa vuodessa tapahtuviin "pikkuedustustilaisuuksiin", jotka kuitenkin ovat juuri niitä tärkeimpiä! Aatelkaa loppujen lopuksi miten monen hamsterin elämään olette päässeet vaikuttamaan, kun se pelkällä kurkulla ja salaatilla kasvatettu hamsteri onkin teidän ansiostanne alkanut saamaan laadukkaampaa jyväseosta ja tuoreruokintaa! Ei oo mikään pikkujuttu siis!

Pitää kattella et jos Hämeenlinnan Faunikseen tulis tämmöi edustuspäivä ni voisin mennä sinne paikallisena. Tonne Vantaalle en pääse kuiteskaan :(
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

Jenna olisi vapaaehtoinen meneen tuonne jos jollain olisi esiteltäviä eläimiä.
(Juttelin puhelimessa hetki sitten)

Nape

Jenna voi hakee täältä Lindan mukaan :)

metsku

Joo, mä jätän nyt väliin tällä kertaa.

Jinny

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Pitää kattella et jos Hämeenlinnan Faunikseen tulis tämmöi edustuspäivä ni voisin mennä sinne paikallisena.
Mä olen miettinyt samaa! :) Itseasiassa viime viikolla meinasinkin käydä kyselemässä Faunattaresta, onko niillä tietoa siitä että muilla paikkakunnilla on tällaisia päiviä ollut / olisivatko olleet itsekin kiinnostuneita, mutta siellä oli joku tosi nuoren näköinen tyttö yksin töissä, niin arvelin, ettei hän ehkä osaisi sanoa asiaan juuta eikä jaata. Mutta jos tällainen päivä tännekin saadaan, niin olen ehdottomasti mukana!

Onko näihin muuten tullut yleensä aloite liikkeen puolelta vai kuinka? Tietäisi vähän, niin voisi vaikka alkaa puuhata tännekin omaa edustuspäivää :)

Anonymous

^ Ainakin hämeenlinnan faunattaressa on joskus ollut kiinan harjakoira päivä, mutten sitten tiedä hamsupäivistä..

Jinny

^ Joo, ei ole kyllä tainnut hamsteripäivää olla :) Ja siksi mua nyt vähän kiinnostaisikin että miten sellainen saataisiin oikein järjestettyä (ts. voinko esim. minä alkaa hoitaa hommaa vai pitääkö aloitteen tulla liikkeen puolelta, keneltä saa materiaalia päivää varten jne.), niin saataisiin vähän tämänkin alueen ihmisille esiteltyä hamstereita ja oikeaa hamsterinhoitoa.

Anonymous

Jenna olisi nyt halukas lähteen mutta tarttee kaveriksi ihmisen jolla on esiteltäviä eläimiä. Nyt tarvitaan jo pikkuhiljaa varmistus menijöistä!!!

jjenna

Joo mä tosiaan voin lähteä, mutta en voi tuoda kotoa liiemmin elämiä kun muutakaan, enkä myöskään mistään hakea, kun junalla kuljen. Lähinnä siis joku eläimellinen tulis mun kanssa, vevve? :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Vevve

En pysty tulemaan, on koko päivä muuta menoa enkä kerkiä edes hiirinäyttelyyn. Toivottavasti saatte jonkun tuomaan elikoita!

Anonymous

Mulla ainakin tyssäsi tänne lähtö tän päiväsen lekuri reissun jälkeen. :(

Minski

Eikö tätä hamsupäivää nyt sitten ollut ollenkaan ? :pihalla:
Minusta on aika ihmeellistä ja hyvin harmillista, ettei pk-seudulta löydy edustajia :nops: Niin kivoja kuin nämä hamsupäivät aina ovatkin. Ja tosi kurjaa mainosta yhdistyksellekin joutua perumaan liikkeen kanssa sovittu tapahtuma sen vuoksi, ettei kukaan viitsi mennä sinne. Laitettiinko tästä edustushalukkuudesta kaikille pk-seudun kasvattajalistalaisille (nimellisille ja nimettömille) kysymystä, kaikki heistä kun ei varmaan täällä foorumilla käy säännöllisesti jos ollenkaan ?

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mun mielestä on hirmu hienoa, että rivijäsenet ovat kiinnostuneita tällasesta toiminnasta. Yhessä vaiheessa oli semmoi mentaliteetti, ettei kukaan tahdo tehä mitään ellei siitä makseta, en oikein ymmärrä että mistä semmonen yhtäkkiä tuli. Onneksi asenteet ovat nykyään erilaiset :)
Samaa mieltä. Ja ei tosiaankaan rahan takia pitäis näitä juttuja tehdä vaan niiden hamsujen takia; tiedon jakaminen parantaa monen hamsun elämää ja saa omistajia ajattelemaan asioita ja tulemaan tietävämmiksi omistajiksi nykyisille ja tuleville hamsuilleen sekä tietysti sitten se miten moni innostuu hamstereista näiden infopäivien ansiosta. Ja on se vaan ihana nähdä niitä pienten ja isojen ihmisten iloisia ilmeitä, kun saa pitää hamsteria sylissä :) Jos tärkein motiivi on raha niin ollaan hakoteillä; joka asiasta ei tarvi tienata jotain konkreettista, joskus pelkkä hyvä mielikin voi riittää :)

Ja näkeehän näissä muita hamsuihmisiäkin :)

Lainaus käyttäjältä: "Jinny"mua nyt vähän kiinnostaisikin että miten sellainen saataisiin oikein järjestettyä (ts. voinko esim. minä alkaa hoitaa hommaa vai pitääkö aloitteen tulla liikkeen puolelta, keneltä saa materiaalia päivää varten jne.), niin saataisiin vähän tämänkin alueen ihmisille esiteltyä hamstereita ja oikeaa hamsterinhoitoa.
Hamsteriton tätä nykyä

Jinny

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Hei Jinny ! Voit kysyä ihan itsekin sieltä liikkeestä kiinnostaisiko heitä hamsteripäivä. Jos vastaus on myönteinen niin sitten voit ottaa yhteyttää viiruun ja sopia asiasta ja esitteistä hänen kanssaan :) Aloitteen ei tarvitse siis välttämättä tulla liikkeen puolelta.
Joo, laitoinkin melko pian tuon viestini kirjoittamisen jälkeen liikkeeseen sähköpostia (tai siis kävin siellä, mutta omistaja ei ollut paikalla, joten pyysivät laittamaan viestiä), mutten ole saanut siihen vastausta. Pitänee käydä siis joskus myöhemmin siellä uudelleen, tuntuu vaan että siellä on aina joku muu töissä kuin itse omistaja. Mutta eiköhän tämä tästä! :) Kyllä me vielä joskus päästään Javan kanssa valloittamaan hämeenlinnalaistenkin sydämet :mrgreen:

jjenna

Jos Hämeenlinnan Faunaan tulee hamsupäivä, ni mä oon messissä! Meen sit kaverille yökyläilee samalla ja sikälimikäli se on joustava sijoituskoti ni nappaan kasvatti-cämpsyni mukaan  :lol:
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Marla

Harmin harmi, jos päivä nyt meni puihin... :< Kumma juttu, ettei pk-seudulta muka paria ihmistä enempää löydy, kun Tampereella on kunnon sakki edustamassa hamsupäivissä, mikä on kyllä hyvä juttu - meidän täytyis ihan selkeästi lähteä reissaamaan kauemmaksikin pitämään hamsupäiviä. :P

Toivottavasti syssymmällä on nyt taasen Tampereellakin hamsupäivä - ite on tehnyt mieli käydä kyselemässä, mut sitten jos joku ehtiikin sopia jotain jä meen sähläileen omiani väliin niin on harmi. :S