Kirjoittaja Aihe: Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)  (Luettu 205083 kertaa)

Poissa EmmaTi

• Profiili
^Mä olisin heittäny cinnamon.

Poissa Eve87

• Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Wonderland's Hamstery
Mullakkin tuli tuosta vatsaväristä mieleen enemmän cinnamon.  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Poissa Moonad

• Profiili
Olis pari mysteeri väriä.. Linkissä muutama kuva, melko heikko laatuisia, mutta jos jotain selvää saisi (:

Eli toinen on tämä hassu harmaa, ja toinen on tuo oranssi, jolla on selviä vaaleita "raitoja".

https://plus.google.com/photos/103302581465218672397/albums/5902789505817282529?authkey=CIGs4_Wl34imLw

Kiitos, jos joku osaa sano näille värit! (:

Poissa jonna

• Profiili
Hopeanharmaa valkokirjokilpikonna näyttäisi tuo harmaa olevan ja "oranssi" näyttäisi kuvan perusteella normaali kilpparilta.

Poissa Ely

• Profiili
    • Lavender's hamsterit
Mä en nää yhtään normaalia noissa kuvissa. Cinnamon kilpikonna näyttäisi olevan, hopeanharmaa vkkk, musta vkkk ja loput näyttää cremeiltä/ps cremeiltä.

Millaiset vanhemmat noilla on?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Poissa Moonad

• Profiili
Emä on pk luonnonvalkoinen ja isä lk hunaja valkonauhainen.

Poissa Ely

• Profiili
    • Lavender's hamsterit
Onko oma poikueesi? Keltaista ja cremeä ei suositella yhdistettävän (luonnonvalkoinen on cremen sukuinen ja hunaja keltaisen sukuinen) http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=377.0  :nocreke:

Poissa Moonad

• Profiili
Ei ole oma. Onpa hyvä tietää vastaisuuden varalle  :icon_rolleyes: Onko tämä siis niin, ettei penskoja kannata käyttää jalostukseen. Jos oikein ymmärrän niin siellä on 3 luonnonvalkoista, 2 cremeä, 1 (ehkä) hunaja vn, 2 musta vkkk, ja sitten nämä mysteerit eli hopeanharmaa vkkk ja kilppari.

Kiitos tiedosta, olen itse ihan aloittelija tässä lajissa ja päässyt vain mukaan hoitamaan ja seuraamaan pieniä  :icon_redface:

Poissa jonna

• Profiili
Tuossa kakkoskuvassa etummaisena oleva näyttää ihan tyypillisen vaalealta norre kk, kun taas oliko kolmannessa kuvassa enempi cinnamonin suuntaan.

Jos poikasella on punaiset silmät niin silloin se on cinnamon. Siis jos kyseessä on yksi ja sama poikanen.

Poissa Ely

• Profiili
    • Lavender's hamsterit
Ei ole oma. Onpa hyvä tietää vastaisuuden varalle  :icon_rolleyes: Onko tämä siis niin, ettei penskoja kannata käyttää jalostukseen. Jos oikein ymmärrän niin siellä on 3 luonnonvalkoista, 2 cremeä, 1 (ehkä) hunaja vn, 2 musta vkkk, ja sitten nämä mysteerit eli hopeanharmaa vkkk ja kilppari.

Kiitos tiedosta, olen itse ihan aloittelija tässä lajissa ja päässyt vain mukaan hoitamaan ja seuraamaan pieniä  :icon_redface:
Keltaisen sukuisten jalostukseen tuosta ei kannata poikasta ottaa, mutta cremesukuisten kasvatukseen tuosta voi hyvin ottaa urospoikasen, koska keltainen ei periydy isältä pojille.

Poissa jen4

• Profiili
Tässä olis taas joukko kysymysmerkkejä. Muutama arvaus on kyllä, mutta kaipaisin varmistusta: Ensiksi vauvat:
kuvassa 1ja 2 samat kaverit, kuvassa 3 ja 4 sama poitsu. Saiskos niitä veikkauksia väreistä? Kaikki vaavit syntyneet 28.7.

Poissa jen4

• Profiili
Sitten jatkoks vielä näitä vanhempia hamsuja eli äskeisen porukan iskä: onko Lila fawn? kuvassa 1 ja 2. ja sitten tämä täti kuvissa 3 ja4, onko kenties dove? Kiitokset kaikille, jotka viitsivät vilkaista ja vastata. Yritän saada kaikki hamsut rekisteriin niin siksi varmistelen värityksiä.

Poissa Kido

• Profiili
Silmät on punaiset.

Poissa Eve87

• Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Wonderland's Hamstery
^ kyyhkynharmaa valkonauhainen  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Poissa Janzu

• Profiili
^^Vai olisiko kyyhkynharmaa vkkk? Kuva on aika pieni, mutta ihan kuin olisin erottavinani nauhan etupuolella, keskellä selkää ja peräpäässäkin kellertävämpiä kohtia.