aivan ekan hamsterini sain 10v. -04 jouluna.
Ekaksi, kun ehdotin äidilleni hamsterista niin vastaus oli jyrkkä ei, vaan kun kerroin kaikkea hamstereista, jankkasin, ja jankkasin, opiskelin ahkerasti, niin vihdoin äitini alkoi heltyä, hän sanoi miettivänsä asiaa, sitten äiti antoi vihdoin luvan kun sanoin että:'voin itse maksaa, otetaan vaikka minun tililtäni rahaa!' ja näin äiti alkoi jo vihdoin höltyä. Noh seuraavana päivänä kävimme katsomassa eläinkaupassa hamstereita, mukaani sitten lähti oikein terhakas syrkki neiti; Pipari. : ) Noh sitten parin ja puolen vuoden päästä Pipari kuoli, ja olin melko pitkään ilman hamsteria, se alkoi kalvaa minua, ja sitten ystäväni kertoi että hänen tutuillaan olisi roborovskeja myytävänä, no sitten sovimme että milloin tulisin hakemaan pojat kotiin, tähänkin äiti suostui siksi että robot maksoivat 1kpl/5e ;> (maksoin itse)
Pian parhaan ystäväni hamsteri kuoli, ja hän pyysi minut mukaan katsomaan uutta hamsteria, no eläinkaupassa oli aivan ihanat syrkkiveljekset, ne oli niin halvalla saatavana, koska eläinkauppa oli lopettamassa toimintaa, no tietenkin minuun iski 'syrkkikuume', soitin äidilleni ja kerroin että mukaan lähtee 2 hamsteria, terra ja yms terran tavarat, vain 20 e! ;> ja nyt mulla oli 4 hamsua jonku aikaa, mut roboista toine tappo veljensä. :'( mut onhan mulla nyt noita vielä 3 jäljellä.. ja ehkä lisää tulossa... :lov