• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#960
Meilläkin on suurinosa käytettynä ostettuja

Rikki ne järsitään kuitenkin  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

MirkkuH

#961
Huutonetistä kannattaa huudella, minä olen huutanut terroja/akvaarioita:
-80x30x40 13€ (odottaa talvikkoa :sydan )
-100x35x40 25€ (haen tiistaina kotiin)
-70x35x35 0,50€...oikeesti, hain sen tään himaan, omistaja ilmeisti halusi vain päästä siitä eroon (on vessassa kuivumassa, veljeksistä riitapukari muuttaa sinne)  :grin

Lakupekka

#962
En oikein osaa käyttää tuota huutonettiä oikein  :huh Saanko kysyä millä tavalla metsästätte asumuksia sieltä?
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

#963
S on ihan yksinkertaista. Harrastukset ja sieltä jyrsijät.

Tuoho

#964
Tai sitten vain kirjoitat hakuun etusivulla hamsterin häkki, terraario tms. :3 Helppoa.

GaneshaX

#965
Meillä on pieni osa tullut huutonetin kautta. Välillä pläräilee harrastukset - jyrsijät osastoa, et jos jossain lähellä tai minne on lähiaikoina menos, niin olis jotain järkeviä häkkejä/dunia/gabbereita.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minihamsteri

#966
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Vaikka Eetun vanha terra oli mitoiltaan ihan mukava, aina on vara vaihtaa isompaan. Lehti-ilmoituksen perusteella saatiin vanha ja hyvän näköinen akvaario ja siihen kuuluva jalusta. Mittoja tuolla on 110x40x45cm. Saapa nähdä mitä hamsu sanoo, kun tämäniltaiselta jaloittelultaan pääseekin tuohon lukaaliin  :D


Vau! Paljonko maksaa? Varmaan nyt lonkalta sanoisin että varmaan satasen..  :shock:

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Huuto.netistä löytyy kans halvalla häkkejä jos ei uutena halua ostaa ;)

Totta, harmi vain että jos pohjoisesta tulee niin myyjät
ovat aika kaukana..  :lol:

Mites muuten minun hamsterini juoksupyörä näyttää tosi pieneltä
suhteessa hamsuuni.. Kun se juoksee siinä niin vartalo aika ahtaalla..  :pihalla:

Meba

#967
LainaaTotta, harmi vain että jos pohjoisesta tulee niin myyjät
ovat aika kaukana..
Niinpä! Kaikki ihanat ja halvat terrat/häkit on aina Etelä-Suomessa..

Minulla on kauhea rakentamisvimma päällä ja ajattelin korottaa tuota minun terraa häkkiosalla (sopiva häkkiosa olis jo valmiina). Onko kukaan rakentanut itse sellaista? Miten se ylätaso kannattaisi laittaa, niin että se on turvallinen? Kannattaisiko tasot yhdistää putkella, että tippumisvaaraa ei ole?

Ajatuksena olisi saada jotain tämän tyyppistä kasaan: http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/ass ... /50993.jpg (tosin minulla se häkkiosa ei ole noin korkea).

Minihamsteri

#968
Lainaus käyttäjältä: "Meba"
LainaaTotta, harmi vain että jos pohjoisesta tulee niin myyjät
ovat aika kaukana..
Niinpä! Kaikki ihanat ja halvat terrat/häkit on aina Etelä-Suomessa..

Minulla on kauhea rakentamisvimma päällä ja ajattelin korottaa tuota minun terraa häkkiosalla (sopiva häkkiosa olis jo valmiina). Onko kukaan rakentanut itse sellaista? Miten se ylätaso kannattaisi laittaa, niin että se on turvallinen? Kannattaisiko tasot yhdistää putkella, että tippumisvaaraa ei ole?

Ajatuksena olisi saada jotain tämän tyyppistä kasaan: http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/ass ... /50993.jpg (tosin minulla se häkkiosa ei ole noin korkea).

Hmm.. En osaa oikein sanoa, mutta kuitenkin jos hamsteri putoaa,
niin on pehmeät purut alla.  ;)

E: Miten teette noi oksanpalasillat tai no mitä nyt onkaan? Aika kivan näkösiä :)

Lakupekka

#969
On alkanut mettästää uutta dunaa Lakulle  :zorro:
Eve sai uuden juoksarin, suurempi kun edellinen. Rullailee sillä kooko yön.  :nuija: Viime yö oli yhtä rumpaa vaan sen juoksupyörän kanssa. Even terra kun on siinä petini vieressä.

Hyvä hyvä kun asun Etelä Suomessa  :haha
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Scarlett

#970
Minihamsteri,
Maksoin tuosta terrasta (mukanahan tuli myös kuvassa näkyvä pöytä, joka on loistava!) sekä akvaariovalaisin (joka meni toisaalle tarpeeseen) yhteensä 60e. Kerranhan se vaan kirpaisi  :D Kunhan ei vaan hajoaisi ikinä...

Jos hamsusi juoksee pyörässä selkä notkollaan, pyörä on liian pieni, kannattaa ostaa isompi.

Hassua muuten katsoa nyt tuota terraa, kun näyttää niin kolkolta ja tyhjältä, nykyään siinä on taustapahvit takaseinällä ja toisessa päädyssä ja sisustusta varmaan triplamäärä.

Minihamsteri

#971
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Minihamsteri,
Maksoin tuosta terrasta (mukanahan tuli myös kuvassa näkyvä pöytä, joka on loistava!) sekä akvaariovalaisin (joka meni toisaalle tarpeeseen) yhteensä 60e. Kerranhan se vaan kirpaisi  :D Kunhan ei vaan hajoaisi ikinä...

Jos hamsusi juoksee pyörässä selkä notkollaan, pyörä on liian pieni, kannattaa ostaa isompi.

Hassua muuten katsoa nyt tuota terraa, kun näyttää niin kolkolta ja tyhjältä, nykyään siinä on taustapahvit takaseinällä ja toisessa päädyssä ja sisustusta varmaan triplamäärä.

Wau! Luuline että maksais ainakin 100 euroa mutta 60 ekee..  :huh
Katos kun minun hamsuni häkissä lukee hintalappu jossa "-63.30 €"..
Ostitko ton käytettynä vai mistä? Voisin kyllä vaihtaa häkkini tollaiseen..
Mietin vaan että mites saat noi juoksupuörät, juomapullot sun muut tonne kii?
Saati sitten tasoa.  x :D

EK05

#972
Juoksupyöriä voi ostaa niitä jotka seisoo omilla jaloillaan (kuten dunissa asuvillakin on).
Juomapullot voi ripustaa joko kattoritilään tai teipata (joka tietenkin pitää joka kerta irroittaa kun pullon täyttää).

Tasoja voi ostaa joko omin jaloin seisovia tai sitten jos saa jonkun turvallisen viritelmän kattoritilästä roikkumaan kuten riippusillat yms.

Minihamsteri

#973
Lainaus käyttäjältä: "EK05"Juoksupyöriä voi ostaa niitä jotka seisoo omilla jaloillaan (kuten dunissa asuvillakin on).
Juomapullot voi ripustaa joko kattoritilään tai teipata (joka tietenkin pitää joka kerta irroittaa kun pullon täyttää).

Tasoja voi ostaa joko omin jaloin seisovia tai sitten jos saa jonkun turvallisen viritelmän kattoritilästä roikkumaan kuten riippusillat yms.

Ok, kiitos. Nyt vaan pitäis hommata toi juoksupyörä hamsulle.  :)
Mitenkäs muuten ootte tehny tai mistä ootte saanu noita puun kappaleista tehtyjä "siltoja" tai tollasii mitä ny onkaan? Kivan näkösiä ja olis vielä just sopivasti tilaa tollaselle.  ;)

Humbug

#974
Jee! Tänään mies tuo uuden lipaston, joten saa viimein tilaa terraariolle! Se on siis tuolla varastossa odottamassa paikkaa mihin se mahtuisi. Äsken mittailin, että se on 85cm pitkä noin suunnilleen ja aika leveekin se on. Syyrialaiselle siis tulossa asumukseksi. Huomenna vielä haluun käytä ostamassa uusia virikkeitä kaverille. Ihastuin teidän luonnonmukaisen näköisiin asumuksiin, niin tahdon meillekkin kivoja puisia juttuja enemmän. Tosin kansi siihen pitää vielä hommata jos oikein muistan. Ollut pari vuotta varastossa ja yksi muutto välissä, niin tunne, että vanha hävinnyt. Saako sellaista reikäpeltiä jostain rautakaupasta määrä mittaan leikattuna? :mrgreen: Ei yhtään huvittaisi alkaa askarrella rimoista ja verkosta, kun en ole niistä koskaan edes siistin näköisiä saanut. :oops: