• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Nilla

#75
Täällä Turussa tuo akvaario piste on kyllä hyvä liike. Kaupan pitäjäkin on mukava. Ja tämä kauppa on melko rauhallinen ja väkeä ei ole liikaa koskaan. Valikoima tosin ei ole kovinkaan suuri.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Talvikko_95

#76
Lainaus käyttäjältä: "Omppu"Riihimäen PetPoint. Eläimillä on paljon virikkeitä ja niiden kanssa seurustellaan paljon. Hintatasokin on ok. Työntekijät ovat asiantuntevia.  :) Itse pidän.

Mäkin olen tuolla käynyt ja suosittelen lämpimästi   xD vaikka en näitä asian tuntijoita olekkaan, mutta elämillä on mielestäni hyvät olot ja virike valikoima on tosi laaja  :mrgreen:
? Talvikosta haaveilen ?

Möfö

#77
Kokkolan Petpoint näyttää hyvältä paikalta, vaikka ehkä hieman tila alkaa loppua. Eläimet saa (ihan kaikki siis) tuoretta ruokaa ja kaikki perus vaatimukset on ok. Olin siellä töissä ja todella mukava oli että sain huomata että eläinten asumukset siivotaan viikoittain. :) Hinnat ovat ihan ok myös.
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

viiru

#78
Sellon Faunattaressa esimerkillistä toimintaa, myytävän talvikon esittelyläpyskässä oli maininta, että hamsteri on hybriditaustainen.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Monsterhamster

#79
Mielestäni Turussa ehdottomasti parhain liike on Akvaariopiste ( http://www.akvaariopiste.net/ )! Palvelu hyvä, ja eläinvalikoimaakin on ihan OK. Välillä tosin undulaateilla voisi olla kyllä asiat vähän paremmin, ja joskus kanilla oli lasiterraario  :shock: Osaavat neuvoa ja kertoa eläimistä (kalat on sieltä ostettu). Puutorin Akvariosta en pidä yhtään! :c8
Tarkoitus olisi siellä pikkulinnassakin käydä tutustumassa, kun olisi aikaa  :)
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Sattuma

#80
Pikkulinna on hyvä kauppa :)
Palvelu on hyvää, ja jyrsijä tuntemus vahvaa, sillä liikkeen omistaja ja työntekijä ovat molemmat olleet kauan rotta- ja muissa piireissä.
Olen käyttänyt kakaroita siell'ä kynsien leikkuussa, kun en itse oikein vielä hallitse tätä taitoa  :roll:

Ruokatarvikkeita ja muita tarvikkeita on hyvin, ja nythän Pikkulinnaa on sitten kaksi liikettäkin
(Toinen linnankadulla ja toinen avattiin tällä viikolla rauhankadulle).
Omistaja on kyllä semmoinen, että jos ei jotain tavaraa heiltä löydy, niin heidän kauttaan voi yleensä tilata.
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

GaneshaX

#81
^ enpä tosiaan tiedä siitä hyvästä asiakaspalvelusta :roll:
Mulla on ihan toisenlainen kokemus :|
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#82
^^^ Minäkään en pidä puutorinakvaariosta yhtään. Jotenkin ne työntekijät ovat vain outoja ja vihaisen oloisia. Akvaariopiste on minunkin mielestä paras liike Turusta.  :) Undulaatteja on joskus jopa yksin häkissä, mutta nyt viimeksi, kun kävin niin oli monta undulaattia samassa. Syyrialaisia en ole koskaan tosin nähnyt akvaariopisteessä, mutta roboja siellä ainakin on aina  :jeps:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

blood.and.tears

#83
Täytyypä lisätä tänne että stokkalla on mun mielestä ihan ok valikoimat eläin tarvikkeita (ainakin jumbossa). Mm. juomapullot on siellä tosi halpoja, samoin mörtit on halvempia kuin muualla, ja prestigen jyviä löytyy sieltä myöskin. Virikkeita onkin sit vähän niukasti, mut ainakin perustarvikkeita saa edullisesti.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

terrah

#84
kyllä tuo Otuskeskus on todella hyvä kauppa. Elaimillä on suuret tilat (ainakin verrattuna faunattariin) ja erittäin halpaa. 20L mörttiröpö maksoi vain 7.50 ja supa hamster 2.50/kilo.

wap`

#85
Moona mielestäni Seinäjoen Faunatar on myös hyvä liike, kuten sinä jo selitit. Lisäksi tunnen myyjät ja olen ollut siellä TETissä :P

Lilli

#86
Minun mielestä hyvä eläinkauppa on täällä jyväskylässä Reporanka :)
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]
[size=85]Hopeanharmaa vn[/size]
[size=85]23.5.2010[/size]
[size=85]Tico[/size] ?
[size=85]Venäjänkääpiöhamsteri talvikko[/size]
[size=85]Helmiäisnormaali[/size]
[size=85]6.11.2008[/size]

Scarlett

#87
Komppaan Lilliä täysin! Juuri tänään kävin siellä ja jutustelin mukavan myyjän kanssa pitkät tovit.

snoozer

#88
Oletteko käyneet Keravalla Eläinkauppa Jatapetissä? Iso liike ja hyvät tilat eläimille. Suurin näkemäni jyrsijätarvikevalikoima.

vaibbagorilla

#89
no lähinnä on iisalmen musti ja mirri, aivan hyvä palvelu siellä on ja tilat on ihan ok, turussa karvakorvat on minusta ihan jees ;)
ennen kiuruvedellä oli sellainen liike josta ostin ekan hamsuni, ja siellä annettiin paperit mukaan, mutta ne paperit ei olleet sen hamsun, koska minun ostamani hamsu oli naaras ja papereissa väitettiin että se olisi uros..  :pihalla: että justii  :kieli
Muistoissa:
[size=85]Pipari, [/size] [size=85]Sopuli, Sipuli, Arttu & Tauno hamsut[/size]
[size=85]Ikävä on suuri.[/size]