Lemmikkinäyttely 13.11.2021, Lappeenranta, KKJ ry,

Hamsterit(syyrialaiset) lemmikkiluokka virallinen:Lea Kallio
Kanit lemmikkiluokka: Annukka Pekkala
Kanit lemmikkiluokka: Jasmine Dietz

Ennakkoilmottautumiset sähköpostiin kaakonkj@gmail.com 5.11.2021 mennessä!

Näyttelymaksut ennakkoon Kaakon Kanit & Jyrsijät ry:n jäsenille:
1.-3. eläin: 5e/eläin
4.-5. eläin: 3e/eläin
6. ja sitä seuraavat: 2e/eläin

Näyttelymaksut ennakkoon ei-jäsenille:
1.-3. eläin 8e/eläin
4.-5. eläin 6e/eläin

​Paljousalennukset lasketaan luokka/tuomarikohtaisesti ja ne ovat omistajakohtaisia. Jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelyaamuna klo 9.30-9.50 hintaan 10e/eläin/luokka.

Ilmoittautumiset:
- Lemmikkiluokkien ilmoittautumisista tulee selvitä eläimen laji, nimi, ikä kuukausina ja päivinä (vuoden ikäinen kani = 12.00).  Lisäksi eläimen rotu (risteytys, mikäli rotu ei ole tiedossa), väri, sukupuoli ja omistajan nimi.
Varmistathan, että ilmottautumisesta löytyy kaikki tarvittavat tiedot oikein!

Ilmoittautumisen lähetettyäsi saat näyttelymaksulaskun. Maksa lasku ja lähetä kuitti yhdistyksen sähköpostiin kaakonkj@gmail.com esim kuvakaappauksena nettipankista. Kuittia vastaan saat eläinten näyttelynumerot ja näyttelyn vahvistusviestin heti, kun näyttelylista on valmis ja eläinten näyttelynumerot selvillä; viimeistään 11.11.2021.

Ilmoittautuminen on sitova! Ilmottautuessa hyväksyt, että yhdistys saa käyttää ja julkaista antamiasi tietoja; eläimen tietoja ja omistajan nimen näyttelyluettelossa sekä tuloslistoissa ja mahdollisien näyttelykuvien yhteydessä.

Näytteilleasettajien toivotaan saapuvan paikalle viimeistään 15 minuuttia ennen arvostelujen alkamista.

Arvostelut alkavat klo 10 . Eläimet ovat näyttelypäivän ajan omissa bokseissaan, josta assistentti vie eläimet arvosteltavaksi ja palauttaa arvostelun jälkeen takaisin paikalleen arvostelukaavakkeen kera. Tuomaria ei saa häiritä arvostelujen aikana! Mahdolliset kysymykset voi esittää tauon aikana tai arvostelujen jälkeen. Kaneilla tulee olla koko päivän ajan boksissaan saatavilla vettä ja heinää,  hamstereilla siemenseosta ja nestepitoista tuoreruokaa.

*Tulethan vain terveenä näyttelyyn!
* Suosittelemme näyttelypaikalla käytettäväksi kasvomaskia. Noudatathan turvavälejä toisiin näytteilleasettajiin sekä toimihenkilöihin!
* Yhdistys järjestää paikalla myös buffetin ja arpajaiset, kannattaa siis varata käteistä mukaan.

*Paikalla myös Ticcaamon tuotteita lemmikeille ja omistajille!
* Yhdistys suosittelee kaikkien näyttelyyn osallistuvien kanien rokottamista RHD:n ja myksomatoosin varalta. Eläimet osallistuvat näyttelyyn vain omistajan omalla vastuulla.

Mikäli jäi kysyttävää, lisätietoja saa sähköpostitse kaakonkj@gmail.com