Kirjoittaja Aihe: Ruusukepalautusvaluutat ja muut ilmaiset ilmoittautumiset  (Luettu 5285 kertaa)

Poissa wiidii

• Yleisvalvoja
  • Viestejä: 1937
    • Profiili
Ruusukepalautuksia voi tehdä kaikissa Suomen Hamsteriyhdistyksen näyttelyissä aina palkintojenjaon jälkeen. Samassa näyttelyssä palautetuista ruusukkeista maksetaan 0,50 € / laskos. Ruusukkeiden tulee olla ehjiä ja puhtaita Suomen Hamsteriyhdistyksen käyttämiä ruusukkeita. Palkintovastaava tarkastaa ruusukkeet ja tekee päätöksen, voiko hyväksyä ne palautetuiksi.

Kun tuot näyttelyyn palautuksena vanhoja ruusukkeita, tuo ne pahvilaatikossa, johon kirjoitat nimesi. Näin varmistat parhaiten sen, etteivät palautuksesi sekoitu muihin ruusukkeisiin ja saat varmasti oikean määrän ruusukepalautusvaluuttaa. Ruusukepalautukset tehdään kunkin näyttelyn omalle ruusukepalautusvastaavalle (voit kysyä tietoa palautusvastaavasta infosta, vastaava vaihtelee tapahtumittain) henkilökohtaisesti, eli laatikkoa ei voi hylätä mihinkään nurkkaan odottamaan onneaan.

Ruusukepalautuksista tulevan "valuutan" voi käyttää näyttelymaksuja maksaessa sekä rekisteröinneissä. Ilmoita aina ilmoittautumisten vastaanottajalle/rekisteröijälle, mikäli käytät ruusukepalautuksia. Ilmoitathan käyttämästäsi ruusukepalautusvaluutasta myös tämän listan ylläpitäjälle: hamsterinayttelyyn@gmail.com

Ruusukepalautuksia käyttämättä (päivitetty 27.4.2018, Kasperi):

Kati Keinonen - 10
Martina Munther - 5
Terttu Rousu - 20,5
Saija Kukkohovi - 11
Sarita Kokkoniemi - 13,5
Elina Ruha - 2,5
Karoliina Vainio - 18
Marika Lähde - 5
Kasperi Karppinen - 5
Pauliina Lampila - 22,5
Jenni Mäkitalo - 13
Jeeli Laine - 13
Eve Immonen - 13
Satu Karjalainen - 15
Nelli Kihniä - 2
Asta Rekilä-Suni - 2
Riina Partanen - 27,5
Petra Nyman - 26,5
Arja Myllylä - 5
Riina Partanen - 2

Näyttelymaksualennukseen tai kahvio-ostokseen oikeuttavan talkookortin saavat kaikki näyttelyn kokopäiväiset talkootyöläiset - sihteerit, assistentit ja kahvionpitäjät - lukuun ottamatta yhdistyksen hallituksen jäseniä. Sekä ns. talkookorteista että ruusukepalautuksista tulee lähettää sähköpostiviesti näyttelykutsussa mainittuun osoitteeseen ilmoittautumisen jälkeen tiedoksi ilmoittautumisten vastaanottajalle siitä, että ilmaisia ilmoittautumisia tai ruusukepalautuksia halutaan käyttää.
« Viimeksi muokattu: 27.04.18 - klo:16:22 kirjoittanut kassuuu »
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.