Kirjoittaja Aihe: Muutos talkookorttien arvoon tulevissa näyttelyissä  (Luettu 1567 kertaa)

Vevve

• Vieras
Muutos talkookorttien arvoon tulevissa näyttelyissä

Talkookortit ovat ilmaisiin ilmoittautumisiin sekä kahvio-ostoksiin oikeuttavia kortteja, joita jaetaan palkkioksi toimihenkilöhommista Suomen Hamsteriyhdistyksen näyttelyissä.

Näytteilleasettajien keskuudessa on aiheutunut hieman hämminkiä siitä, kuinka talkookorttien "1 ilmainen ilmoittautuminen" -arvoa tulisi tulkita.

Hallitus on päättänyt, että tulevassa Jyväskylän näyttelyssä 10.10.2015 otetaan käyttöön talkookortit, jotka oikeuttavat 6 € arvoiseen hinnanalennukseen näyttelyn ilmoittautumismaksusta tai 6 € ostokseen kahviosta Suomen Hamsteriyhdistys ry:n järjestämissä näyttelyissä. Korttia ei vaihdeta rahaksi.

Ennen Jyväskylän näyttelyä 10.10 jaetut vanhanmalliset talkookortit käytetään edelleen niissä lukevan arvon mukaisesti, eli 1. ilmainen ilmoittautuminen (näyttelymaksutaulukon 1. ja 2. eläimen hinta) tai 5 € ostos kahviosta. Jos käytät talkookorttia, ilmoita siitä ennakkoilmoittautumisten yhteydessä sähköpostitse hamsterinayttelyyn@gmail.com.