Meillehän syntyi Tapaninpäivänä 14 poikasen syrkkipentue

Nyt ne ovat jo luovutusikäisiä ja osa lähtenyt maailmalle, kaikista kasvoi isoja ja reippaita pikkusyrkkejä
Olen kovin seuraillut teidän muiden syrkkipentueita, erityisesti mustansukuisia lyhytkarvaisia, mutta kaikki tuntuvat olevan ihan liian läheistä sukua meidän hamsuille

Mulla kun olisi nyt kaksi jalostusikäistä naarasta ja yhden uroksen hankkimalla olisi se kasvattajanimihakemuksen vaatima 3 hamsua täynnä... Tosin mies ei kuulemma mistään hinnasta huoli meille kolmatta hamsua. Mutta mutta... Tuossa Alkemistin Kastepisteen lk-poikueessakin olisi meidän sukutauluun yhdistettynä sitten kolmannessa polvessa sisarukset, onko se liian lähellä? Ovatko nämä kaikkien kasvattajien saman väriryhmän hamsut oikeasti näin sukua keskenään kaikki? Meille jää nyt kotiin siis lk samppanja naaras, jolla on sinistä suvussa... Lk sininen uros voisi olla kiva...
Lisään tähän vielä meidän lk samppanja tytön sukutaulun, jos jollain olisi tarjota sille sopivaa jalostustasoista lk urosta. Minua kiinnostavat värit ovat samppanja, suklaa, sininen ja hunaja sekä muut sen suuntaiset.