Kirjoittaja Aihe: 18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa  (Luettu 11888 kertaa)

Vevve

• Vieras
Vs: 18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa
« Vastaus #60 : 02.06.13 - klo:01:01 »
Juu, tulokset paukahtivat tuntia ennen vuorokauden vaihtumista sähköpostiin ja löytyvät nyt tulososiosta.  :peukku:

Poissa Tierra

• Viestejä: 99
    • Profiili
Vs: 18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa
« Vastaus #61 : 05.06.13 - klo:10:05 »
Kyllä ne tulokset sieltä ajallaan tulevat, vaikka sitten vain tuntia ennen deadlinea. Jos joku haluaa niitä kysellä ja hoputtaa, oikea osoite on osjh:n tulosvastaava (ei muut hallituksen/yhdistyksen jäsenet vaikka siellä olisi hamsteri-ihmisiäkin). Eli jatkossa kyselyt osoitteeseen tulokset@osjh.net jos pelottaa että eivät ole tulossa ajallaan =)
« Viimeksi muokattu: 05.06.13 - klo:10:10 kirjoittanut Tierra »
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Poissa S.D.G.

• The Regalist
  • Asiantuntijat
  • Viestejä: 479
    • Profiili
    • Regalis-talvikot
Vs: 18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa
« Vastaus #62 : 10.06.13 - klo:19:42 »
^ Tuleehan ne toki, mutta mistäpä sitä hätäinen näytteilleasettaja voisi kuitenkaan tietää, varsinkin, kun deadlinen viimeiset tunnit ovat käsillä ja hikikarpalot alkavat jo helmeillä otsalla.  :haha:

Laitoin itse ystävällisesti palautetta oikeaan osoitteeseen siitä, että vaikka ne tulokset tulevatkin (taatusti?) ajallaan, niin ehkä asiakkaita, näytteilleasettajia, kohtaan huomaavaisempaa voisi olla edes muutamaa tuntia aikaisempi ajankohta.  :icon_smile:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.