Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän näyttelyy 13.4.2013 ilmoittaminen  (Luettu 1830 kertaa)

Poissa yökyöpeli10

• Viestejä: 2
    • Profiili
Olen uusi täällä. Onko tuo näyttelykalenteri siis vielä työn alla, kun en tarkempaa tietoa löytänyt?
Minulla on Talvikko-tyttö, rekisteröity, jonka haluaisin ilmoittaa JKL näyttelyyn, mutta tietoa kaivataan.
Näin kissa-ihmisenä minulle ei ole oikein tuttuja nuo hamsunäyttelykäytännöt.
Ja pitää ilm. olla Hamsteriyhdistyksen jäsen?

Poissa Rukyo

• Viestejä: 225
    • Julian Hamsula
Vs: Jyväskylän näyttelyy 13.4.2013 ilmoittaminen
« Vastaus #1 : 22.01.13 - klo:20:29 »
Tervetuloa! :)
Jyväskylä on vielä sen verran työn alla, että siitä ei tiedä vielä kuin päivämäärän. Tarkempaa infoa (eli näyttelykutsu) on kuitenkin tulossa lähiaikoina! Sitä ennen kannattaa tutustua näihin ohjeisiin: http://www.hamsteriyhdistys.fi/nayttelyt/ohjeita-nayttelyyn/nayttelyyn-valmistautuminen/ ja http://www.hamsteriyhdistys.fi/nayttelyt/ohjeita-nayttelyyn/nayttelyn-kulku/

Ulkomuotoluokkaan ilmoittautuessa hamsterin pitää olla rekisteröity, mutta missään ei vaadita yhdistykseen kuulumista (yhdistyksen jäsenille ilmoittautumishinnat ovat kuitenkin halvemmat kuin ei-jäsenille)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Poissa viiru

• Viestejä: 1140
  • Cheersbigears
Vs: Jyväskylän näyttelyy 13.4.2013 ilmoittaminen
« Vastaus #2 : 22.01.13 - klo:21:29 »
Ilmoittautuminen Jyväskylän näyttelyyn alkaa vasta helmikuun lopulla Tampereen näyttelyn jälkeen, joten mikään kiirushan tässä ei vielä ole. Näyttelykutsu julkaistaan seuraavassa jäsenlehdessä Poskipussi 1/13 ja sen jälkeen myös netissä (Foorumi -> Näyttelykutsut).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Poissa yökyöpeli10

• Viestejä: 2
Vs: Jyväskylän näyttelyy 13.4.2013 ilmoittaminen
« Vastaus #3 : 23.01.13 - klo:20:38 »
 :no:  Ok. Kiitoksia vastauksistanne.