Hamsterit > Asuminen ja tarvikkeet

Kysymyksiä asumuksen koosta

(1/18) > >>

Hamsu_Fani_:

--- Lainaus ---Moderaattorin lisäys:
Tähän ketjuun yleisiä kysymyksiä hamsterin asumuksen koosta!
--- Lainaus päättyy ---

Moikka vaan!
Kysyisin vähän noista häkeistä,kun näin eläinkaupassa roborovskin,jolla oli sellanen ihan häkki,eikä mitään terraarioo tai muuta vastaavaa...  <!-- s:huh -->:huh<!-- s:huh -->
Ajattelin,että kun meillekkin ois sellanen robo tulossa,niin käviskö pinnaväliksi 22mm vai pääsiskö sieltä läpitte?Ihmettelin sitä että 100cm duna makso satasen ja 100cm häkki,jonka pinnat siis 22mm makso n.80e.Kyllä siinä nyt jotain säästäs,mutta en mee sinne häkkiin sitä tunkemaan jos ei onnaa! <!-- sxD -->xD<!-- sxD -->

Anzukka:
22mm on niin suuri väli että roborovski menee läpi ennen kun kerkiät kissaa sanomaan! Itse suosin pienillä (hiiri, robo) 7-10mm pinnaväliä/verkkoa :)

Hamsu_Fani_:
Okkei!Selvä,hyvä....Eikun  vain tonkimaan erilaisia vaihtoehtoja,mutta tällähetkellä duna tuntuu olevan parempi vaihtoehto...Mitä sanotte siihen? :)

EmmaTi:
Joo, duna on suositeltava asumus kääpiöhamsterille! Siinäkin se kattoritilän pinnaväli tulisi olla enintään 1cm.

Hamsu_Fani_:
Ookkei!! xD
Oon löytäny oikeen sopivan dunan mun tuleville roboille,sellanen Petshop.fi:n jätti duna,(P 99cm x L 51,5cm x K36cm)Onko hyvä kahelle robolle? :huh
Siinä ei oo sellasta putki aukkoo mistä vois yhistää sen niillä muoviputkilla toiseen dunaan,niin voiko sellasen tehä itse ja miten kun ois kiva kasvattaa kokoajan sitä dunan kokoo! :lov

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta