Kirjoittaja Aihe: Ystävänpäivänäyttely Tampere su 5.2.2011 (PiNa)  (Luettu 2309 kertaa)

Poissa Saana

• Viestejä: 2028
    • Profiili
Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää

YSTÄVÄNPÄIVÄNÄYTTELYN

Ikurin Virelässä (Tuohikorventie 27-29, Tampere) sunnuntaina 05.02.2012. PiNa järjestää lemmikkiluokat kaneille ja kaikille jyrsijöille.

Kanien sekä marsujen osallistujamäärää on rajoitettu 50 eläimeen/laji. Muiden eläinten lukumäärää ei ole rajoitettu.

Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa:

Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7€/kpl, kolmas, jne. 5€/kpl. Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero, tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi. Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea 224318-14400 viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557. Ilmoittautumiset kuitteineen tulee lähettää 25.01.2012 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Piettasenkatu 43 B 28, 33580 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen johanna.revonniemi@gmail.com). Talkoolaiset saavat vaivanpalkaksi välipalan sekä talkookortin, joka käy tulevissa näyttelyissä vaikkapa yhdestä ilmaisesta ilmoittautumisesta.

Pääsyliput: Lapset 1 €/kpl, aikuiset 2 €/kpl.

PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.
TERVETULOA!
« Viimeksi muokattu: 01.01.70 - klo:02:00 kirjoittanut Guest »