Viestit - Hilmeliini

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 25.02.15 - klo:02:17
Olen niin innoissani tänään syntyneestä kiinaripoikueesta, että keksin niille jo valmiiksi nimet! Sopivan unisex, niin ei tarvitse välittää sukupuolista...

Goldilock's Entten Tentten
Goldilock's Teelikamentten
Goldilock's Hissun Kissun
Goldilock's Vaapula Vissun
Goldilock's Eelin Keelin Klot
Goldilock's Viipula Vaapula Vot

Eiks olekin hauskat?  :yea:

Mullapa oli jo 2013 hopsusisarukset Entten tentten Teelikamentten ja Hissun Kissun Vaapula Vissun  :hauskaa:
Mulle kans yks luukku ainakin! :)
Täältäkin ollaan tulossa pitkästä aikaa, tosin taidan vaan heittää hamsterit pöydille ja lähteä päiväksi muille asioille Tikkurilaan :P Eipä ne hamsterit pahemmin henkistä tukea tarvitse. Muutama veteraani ja pari nuorta pääsee petteilemään, kaipa sitä jotain ulkkikseenkin keksii.
Jos joku on tulossa Tampereelta päin niin tulen enemmän kuin mielelläni jakamaan bensakuluja!
FIN VLH Prinsessa Estelle . Ensimmäinen omakasvattivalio  :loov:
Nelisenkymmentä hamsupalleroa rämistelee kaltereita ja juoksee juoksareissaan, siltä ainakin kuullostaa  :icon_lol:
Jos tarvitsee tuurailla/tauottaa jotakuta sihteeröinnissä ja miksei assaroinnissakin, niin mä voin kun ei mitään tekemistä tuolla nyt ole. Kielitaitoinen olen joten veikkaampa että holskituomareidenkin kanssa selviän.
14. päivän luukussa nököttää roboneiti Yours Twilight Mist, Hertta. Kauaa ei tuossa jaksanut posettaa, piti miettimistauon ja singahti taas matkaan  :hauskaa:
Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 12.12.12 - klo:12:00
^ Bijou se on  :loov: mun ensirakkaus hopeeminkkeihin  :icon_cheesygrin:

Tämän päivän hörökorva on syntynyt meidän hamsulassa  :yes:

Hehee, mä tunnistin jo pikkukuvasta  :sydan: Ihana muhkea nallukka  :loov:
"Missä teillä on hengityssuojaimia??" kysyi eräs tuttava kun kävi meillä tässä taannoin. Juu, hamsterithan tuolta yläkerrasta erittävät kaikenmaailman kolibakteerit, paiserutot sun muut, ihme ettei oo meihin vakiasukkaisiin tarttunu?  :icon_lol:
Täältäkin ollaan tulossa, ellei mitään maailmaamullistavaa ihmekäännettä tai töitä ilmaannu samalle päivälle.

Kun kerrankin pääsee autolla eikä tarvii junalla kituuttaa kassien kanssa, mä taidan raahata kaikki kynnelle kykenevät näytseilemään  :icon_mrgreen:
Viime mukeloiden olis pitänyt olla D-poikue, mutta keksimpä sitten kivat S-alkuiset nimet joten nää onkin nyt ässiä.  :icon_mrgreen:

Seelia Sinituuli, pk creme vn
Sistinja Sinilintu, lk creme vn
Safiira Sinitaivaanmaalari, lk musta vn
Serafima Satusäde, pk normaali
Saarni Sadehelmi, pk soopeli
Suvianna Syystuuli, normaali vn
Sebastian Sienimies, lk creme
Stanislaus Stefanos, normaali vn
S. Iloni, lk hopeasoopeli
Sylvester Satusetä, pk normaali