Viestit - Jensku.01

Okei, kiitos vastauksista (tässä oli tarpeeksi ehdotuksia) kokeilempas noita jos syrkki tulee :)
Elikkäs olen tässä mietiskellyt kahta campbellia, mutta jos ei löydy tms. niin ottaisin toisena vaihtoehtona yhden Syrkin.
Tykkään rakentaa vessapaperirullista juttuja hamsterielle yms. niin ajattelin, että mahtuuko syrkki vessapaperirullista läpi? :o.  Ennen minulla oli 1 syrkki naaras ja se ei mahtunut tai siis mennyt niistä läpi, niin olisiko syy ollut se, että ei yksinkertaisesti mahtunut siitä? Oliko se vain tuollainen yksittäinen vähän isokokoinen yksilö vai ovatko kaikki tälläisiä?
Tiedän aika minkä kokoisia ne ovat suurin piirtein, mutta mietin tota rulla juttuu...