Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Fuyu

No mun talvikko Yume on vasta 1 v +3 kk ja vanhuuden merkkejä näkyy jo!
Huomaan selvästi että se on rauhoittunut HIRMUISESTI. Se myös nukkuu enemmän, sen turkki on huonompi tai jotenkin nuhruisempi.  :(
Siitä on tullut hidas söpö pallero, joka jumittaa paljon.  :haha
Se saattaa vaan istua kauhean kauan paikallaan ja tuijottaa tai sitten se katselee seisaaltaan tosi pitkään vaan ympärilleen. Juoksupyörässäkin juokseminen on käynyt kömpelöksi.  :|
Noo...Mun talvikko makso eläinkaupasta 20 euroo ja duna oli 40 euroo. Se oli alennuksessa. (duna sisäls virikkeitä, juoksupyörän ja kopin, juomapullon yms) Hmm...puinen mökki tais olla n. 6 - 7 euroo. Ruokakuppi oli jtn 3 euroo. Tarvikkeet ja hamsu siis yhteensä n.70 e. Lisäks piti tietty ostaa kaikkee kuten purut, ruoat, hiekat, kalkkikivet yms...kun kaiken laskee yhteen niin lähemmäs 100 euroo meni.  :yes:
No Yume on kyllä tehnyt monia hassuja juttuja, tosin tällähetkellä ei tule mieleen kuin yksi... :P
Yume oli vapaana keittiössä ja pian se alkoi peseytymään. Hetken kuluttua se istui todella hassusti samalla paikalla. Se ei seissyt takajaloillaan vaan istui pepullaan ja jalat sojottivat eteen. Se näytti TOSI hassulta.  XD  Yume on istunut samoin myös juoksupyörässä rankan juoksemisen jälkeen. Hih.
Mun talvikolla on sellanen puinen, 2-kerroksinen mökki :D
Se nukkuu aina siellä alakerrassa. Oon myös askarrellut pahvimökin sille  :haha
Lainaus käyttäjältä: "Syyris"
Lainaus käyttäjältä: "Fuyu"Annoin talvikolleni nimeksi Yume, koska tykkään japanilaisista nimistä ja tuo Yume tarkoittaa japaniksi unelmaa. :sydan Kun minun suuri unelmani oli hamsu, ja sitten kun sain sen, niin päätin antaa sille nimeksi unelma, eli Yume. :p

Miten "Yume" lausutaan? :)

Se lausutaan "Jume" :D
Annoin talvikolleni nimeksi Yume, koska tykkään japanilaisista nimistä ja tuo Yume tarkoittaa japaniksi unelmaa.  :sydan Kun minun suuri unelmani oli hamsu, ja sitten kun sain sen, niin päätin antaa sille nimeksi unelma, eli Yume.  :p
Niin, että onkos teiltä päässyt hamsu karkaamaan?

Mulla kerran karkas, kun päästin sen jalottelemaan videoilla ympäröityyn aitaukseen. :(  ...Käänsin katseeni hetkeksi... ja sitten huomasin hamsuni päässeen jotenkin ihmeellisesti pois aitauksesta. Se kipitteli matolla ja en tarkalleen nähnyt mihin se meni. :c8  Hätäännyin kauheasti! Huone oli iso, ja täynnä tavaraa ja hamsuni ehti mennä jonnekkin kaapin alle. Kadotin sen silmistäni varmaan kolmeksi minuutiksi. XD  Löysin sen kuitenkin työpöydän alla juoksentelemmassa ja nappasin sen. :D Huh, kyllä helpotuin kun löysin sen. Siitä asti en ole koskaan jättänyt hamsua silmistäni hetkeksikään!  :lol:

Onko teillä kokemusta hamsun karkailusta?  :haha
Taitaapi nukkua tuo pikkuinen näin päivisin  :haha