Aiheet - blood.and.tears

Kuten otsikossakin lukee; kuinka paljon kuussa menee hamsuihisi rahaa ja kuinka paljon siis hamsuja on ketkä rahaa kuluttaa?

Meillä on mennyt kesäkuussa ennätysmäärä rahaa (ell kuluihin 58+42e, uusia asumuksia 88e edestä [uusin kaikki samalla])
Ruokaan meillä menee tällä hetkellä ~1-2kg/kk = 2,50-5e, tuoreet ~12e/kk, puruihin about 2e/kk, herkkuihin ~5e/kk, satunnaiset hankkinnat 5-20e (uudet j.pyörät, pesämökit tms.).
Eli normaalit kulut on sellaiset about 20e ilman ylimääräisiä kuluja viidellä hamsterilla, plus sitten tietenkin uudet asumukset, ell + ylimääräiset virikkeet tms. ja tuhot.