Aiheet - Ritu

Eli laitetaas taas hamsteriaiheisia unia kehiin  :) .

Näin viimeyönä ihan pimeen unen. Yritin sitten ettii täältä unitopikkii joka oli vanhalla foorumilla, mut en löytäny. Tehdäämpä siis uusi.

Mut mun uneen. Olin ostanu jostain hamsterin itelleni. Se oli kemu ja vielä tosi pieni (siis semmonen luovutusikänen). Se oli tosi ihana, mutta mulla ei ollu aikomusta pitää sitä. Tiesin periaatteeni tällä hetkellä, että Nana ja Paju riittää mulle kyllä. Ja halusin sitäpaits seuraavan hamsterin kasvattajalta.

Tapasin sit Minskin siinä tienpäällä. Näytin hamsua sille ja ihailtiin sitä yhdessä kävellessämme. Kerroin myyväni sen eteenpäin. En kyllä ymmärrä missä taskunpohjalla sitä hamsua pidin koska ei mulla mitään lootaa sille ollu.

Sit oltiin yhtäkkiä yhen terraarion luona. Siellä oli hamsteripoikue. En oikein tiiä oliko ne mun vai ei. Välillä ne oli mun ja välillä ne oli jonku mun tutun. Mun piti jokatapauksessa viedä ne jonnekkin. Laitettiin Minskin kanssa ämpäri terraarion viereen ja avattiin etulasit. Sit ruvettiin pyydystään  niitä sinne ämpäriin. Niitä oli kauhee määrä. Reilusti yli kymmenen ainaski. Ajoin kädellä niitä siihen etualalle ja ne loikkas ite sinne ämpäriin. Miski taas poimi niitä käsiinsä ja laitto sinne. Ne oli kamalan vilkkaita, joten tekemistä siinä oli.

Minski sano yhen kohalla että tuon hän haluaa. Mää sit rupesin tutkimaan sen tuntomerkkejä. Poikasilla oli yhtäkkiä pepussa semmosia valkosia merkkejä, jotka kiers pepun reunaa niinku helminauha. Näytin niitä Minskille et kato nyt tarkkaan niin tunnistat tän sit myöhemmin. Yritin monta kertaa, mut Minski oli vaan liian keskittyny niihin muihin, eikä huomannu. Sit huomasin sen hamsun pepussa oli joku tekstikin. Semmonen tuotemerkkilogo, tausta ja kaikki. Ihmettelin hiukan, mut aattelin et tostahan sen Minskin on helppo tunnistaa se.

Sit olinki äitin kanssa videoita vuokraamassa, ku uni vaihtu  :D

Heräsin yöllä ja aattelin et tää täytyy muistaa aamulla. En kuitenkaan jaksanu nousta kirjottaa sitä ylös. Aamulla mulla oli kauhee muisteleminen et sain sen kiinni. Harmitti ku en millään meinannu muistaa. Onneks kuitenki muistin lopulta. Hassu uni kyllä taas  xD