Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Meven

Sivuja: [1]
1
Itse käytän paljon nettikauppoja hyödyksi hamsutavaroissa ja metsästän erityisesti edullisia tuotteita. Nyt kysyisinkin, mistä kaupoista te yleensä tilaatte tarvikkeita ja ruokaa hamsuille? Kiinnostaisi etenkin ulkomaalaiset sivustot, kun niistä on niin vaikea tietää, mitkä on luotettavia ja ylipäätään ne on hankala löytää. Kerään tähän aloitusviestiin myös vaikkapa listaa ostopaikoista sitä mukaa, kun uusia tulee!

2
Asuminen ja tarvikkeet / Kokemuksia Duna Funista?
« : 03.03.12 - klo:11:54 »
Tiedä häntä, uskaltaako näitä keskusteluja enää edes aloittaa ( :roll: ), mutta ajattelin hankkia tulevalle talvikolle dunan (ei, en tarvitse väittelyä, sopiiko duna talvikolle..).

Kävisikö siis Duna Fun? Onko kellään kokemuksia käytöstä (esim. hamsun kiinniotto/viihtyvyys/terran pesu ja siivous/onko ihan pelkkä "lelu" jne..)

Mitat ovat 55x47x37,5 ja pinnaväli 7mm. Onko siis ihan turvallinen/sopiva?

// Niin ja toisena vaihtoehtona pidän Duna Multya.

3
Kysy hallitukselta / Missä viipyy tietopussi?
« : 30.12.11 - klo:12:36 »
Tilasin tietopussin 28.11. enkä ole vieläkään saanut sitä. Kestääkö asiassa aina näin kauan vai pitääkö mun ottaa yhteyttä johonkin?

Sivuja: [1]