Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Peikko

Sivuja: [1]
Kysy hallitukselta / Jäsenyydestä
« : 02.01.10 - klo:14:03 »
Liityin hamsteriyhdistyksen jäseneksi 17.9. Minulle ei kuitenkaan ole tullut hoitopussia eikä yhtäkään poskipussi lehteä. Maksoin jäsenmaksun tuona päivänä tilille ja unohdin laittaa yhteystietoni, laitoin ne sitten tekstiviestillä ja vastaus viestiin tuli, että asia olisi ok. Laitoin viime kuun puolivälissä sähköpostia Helille, mutta ei sieltäkään suunnalta tullut asiaan vastausta.

Yleistä hamsterikeskustelua / Hamsterin kesyttäminen
« : 09.10.07 - klo:19:26 »
Olen omistanut useita hamstereita ja tiedän miten hamsteri tulee kesyttää, mutta viime viikolla hankkimani hamsteri on todella erilainen tapaus! Vaikka hamsteriin ei ehdi edes koskea se alkaa rääkyä. Olen koittanut totuttaa peintä nostamalla sen muutamaksi sekunniksi ilmaan, mutta se vain rääkyy vielä senkin jälkeen, kun sen on laskenut pois käsistä  :S Meilläpäin pienet poikasetkaan eivät huuda kun niitä ruvetaan käsittelemään parin viikon iässä. Miten siis jatkaa totuttamista käsittelyyn, kun hamsteri on niin kauhuissaan? Sille ei ole meillä mitään ihmeellistä edes sattunut. :c8

Sivuja: [1]