Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Vilma

Sivuja: [1]
1
Kansainvälinen lemmikkitapahtuma Helsingissä 26.-27.4.2008
Helsingin messukeskuksessa.

Kuinka moni on tulossa?
Olin ahkera ja ilmoitin eilen kaksi syyrialaista lauantaiksi :)

2
Missä arvossa siis pidät näitä pieniä nappisilmiä? Kuinka valmis olet panostamaan hamsuharrastukseesi?
Täällä haluaisin siis herätellä keskustelua hamsuharrastuksesta hyvine ja huonoine puolineen.

Itse eksyin hamsujen pariin oikeastaan ihan vahingossa vuonna -04. Ystäväni oli saanut aivan ihanan syyrialaisnaaraan ja itsekin ihastuin noihin nappisilmiin heti. Eipä aikaakaan, kun meille muutti Viirun sisko Lulu eläinkaupasta. Hamsuista en tiennyt mitään, mutta saman vuoden lopulla meille vihdoin tuli tietokone ja löysin SHY:n sivut sekä asiantuntevaa tietoa hamstereista. Lulu jätätti minut todella hamsujen kiehtovaan maailmaan. Vuonna 2004 menin myös ensimmäiseen hamsterinäyttelyyn Grand Galaan pk-seudulle. Siellä näin monia upeita eläimiä ja näin kasvattajia. Se oli todella upea kokemus hamsuista tietämättömälle ihmiselle.
Näyttelyihin en kuitenkaan olisi valmis matkaamaan kovinkaan kauas, se olisi rankkaa ihmisille että eläimille. Minulle jokainen hamsu on se oma rakas mussukka - perheenjäsen, jolle haluan tarjota mahdollisimman hyvän elämän. :)

Sivuja: [1]