Aiheet - Syyris

Mitä erilaisia hiekkoja, pellettejä tai muuta materiaalia tai ainetta käytätte hamsunne vessanhiekkana?
Itse olen kokeillut kaikenlaista, mm. kissanhiekkaa, kissanhiekan tapaista jyrsijöiden vessanhiekkaa, oikean hiekan tapaista vessanhiekkaa ja pellettejä. Kun kokeilin pellettejä, Fiina hamstrasi pellettejä ja tyhjensi niiden joukkoon poskipussinsa. Parhaita ovat olleet oikean hiekan tapainen ja kissanhiekan tapainen hiekka. :)
Mutta mielestäni jälkimmäinen on parempaa nimittäin imee paremmin. Ensimmäinen nimittäin rupeaa haisemaan melkein heti. :/
Lainaa[center:o2gsvdut]Oulun seudun jyrsijäharrastajat ry järjestää
15-vuotisjuhlanäyttelyn
LEMMIKKILUOKAT kaneille ja kaikille jyrsijöille, ULKOMUOTOLUOKAT hamstereille ja gerbiileille.

29.11. klo 10 Oulussa Kaijonharjun nuorisotalolla, osoite Kalevalantie 5 (kirjaston vieressä).
Eläinten vastaanotto kello 8.45-9.45

ILMOITTAUTUMISET 14.11. MENNESSÄ.
Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla klo 9.45 mennessä.

Syyrialaisten ja kääpiöhamsterien ulkomuotoluokka
Aija Peura
Urheilukatu 14 B 7, 94100 Kemi
tai ilmoittautumiset@osjh.net

Gerbiilien virallinen luokka

Anna Takkinen
Viklatie 1 B 6, 90540 Oulu
tai http://www.osjh.net
[/center:o2gsvdut]

Haluaisin vain kysyä, että jos ilmoitan syyrikseni sekä ulkomuotoluokkaan ja lemmikkiluokkaan, ilmoittaudunko erikseen? Ja maksan erikseen?

Ja ilmoitanko syrkkini myös samalla ilm. kaavakkeella kuin lemmikkiluokkaankin. :)