Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - iidaku

Sivuja: [1]
1
haluan tietää niiwtä tärkeimmät jutut. kertokaa kaikki mahollinen mulle pliiss...

2
Niin, mikä on teidän mielestänne sopiva ''ikäraja'' hamsunomistajalle? Olen 11v, olisinko jo tarpeeksi vanha ottamaan hamsun?
oon vasta 9 ja saan joskus hamsun. Oonko liian nuori jos mun äidillä on ollu hamsuja 2 ja sit sil on ollu rottakin?  :icon_e_smile:

3
Yleistä hamsterikeskustelua / voitteko kertoa?
« : 30.06.14 - klo:20:24 »
Moikka!  haluaisin tietää mitkä kaikki hamsteri rodut/hamsterit olivat erakoita. Lisäksi haluan tietää että minkä laisista ruuista hamsut tykkää? Ainiin ja minkä kokoinen hamsterin häkki kannattaisi olla? :loov: + olen 9 vuotias tyttö ja harkitsen hamsterin ostamista ja äidilläni on komemusta hamstereista.Hänellä on ollut rottia ja 1 hamsteri. Ja äiti sanoi että minun pitää ensin etsiä tietoa hamstereista ennen kuin ostan sellaisen :icon_confused:

4
Yleistä hamsterikeskustelua / Vs: Re: Uudet tulokkaat 2
« : 30.06.14 - klo:20:20 »
saan ehkä puolenvuoden päästä oman hamsterin hakluaisin tietää Mistä hamsterit pitävät ja mistä ei. :icon_e_biggrin: sen lisäksi haluaisin tietää että olisiko jo 1 kuinen hamsteri sopiva muuttamaan toiseen kotiin :icon_confused:

Sivuja: [1]