Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - NNinay

Sivuja: [1]
1
Hamsterini varastoi aina yhteen nurkkaan mökissään siemeniä mutta sillä on myös tapana pissata niiden päälle? Hamsu on nyt 1kk 3vk. Oon lukenu että jos pesämökki on liian suuri hamsterit saattaa pissata sinne, mutta kun Titon mökki on iha sopivan kokone. Onko tälläne käytös ihan normaalia? :icon_question:

2
Asuminen ja tarvikkeet / asumuksen sijoittaminen!
« : 15.05.12 - klo:20:09 »
Eli ku mun hamsun duna on sellasessa paikassa että aamuaurinko paistaa suoraan siihen dunaan, niin haittaako se tai tuleeko siitä mitään terveysriskiä hamsterille? :icon_question: lämpötila ei muutu miksikään ja aika minkä auronko siihen paistaa on ehkä n.1h. Eihän se mitenkään stressaa hamsuani yms. Laji on muuten syyrialainen mutta se tuskin vaikuttaa! :D

3
Asuminen ja tarvikkeet / Kuljetusboksit
« : 10.05.12 - klo:21:18 »
Minkä kokoinen syyrialaisen hamsun kuljetusboxi pitää olla? Olisiko L kokoinen boxi parempi kuin M?

EDIT// Yleinen keskustelu kuljetusbokseista.

4
Olen ottamassa syyrialaisen hamsterin ja mietin käykö häkiksi Duna Fun vai pitäiskö häkin olla isompi? :icon_question:

Sivuja: [1]