Viestit - Harmo

Voisin toimia kirjurina vaikka Päiville. :)
Ei voi tietää,oon saattanu itekin koomailla kun noita puhtaaksi kirjoitin näytskän jälkeen. Sori vaan jos näin on käynyt.  :nuija:
Voisin sihteeröidä Saijalle. :)
Ainakin cumuluksessa jyväskylässä meni viime keväänä hamsut sillä yhdellä maksulla,ei tarvinnu jokaisesta maksaa erikseen.
19.2 on tiistai,ainakin mun kalenterissa... :nuija:
Mä hyppään sitten Eskelisen Niinalle sihteeriksi,jos kellään ei ole sitä mitään vastaan. :)
Mut voi heittää johonkin sihteeriksi. :)
Huomio TOIMIHENKILÖIKSI aikovat!!! Ilmoittakaa mulle yksityisviestillä pikimmiten mahdolliset erityisruokavaliot,laitan näyttelysapuskat tilaukseen maanantaina!!! Kiitos ja kumarrus.
Tämä siksi,että viime näyttelyssä kasvisruoka taisi mennä kokonaan haaskuuseen.
Mut voi työntää evelle sihteeriksi. :)
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 24.10.12 - klo:12:09
Laitoin Miran mulle sihteeriksi  :sydan:

Reipastukaas hiukan, tarttemme toimihenkilöitä! Sihteerit ja assistentit saavat yhdistyksen puolesta lounaan  :peukku:

Jee! :jiihaa:
Mut (mira kotoaro) voi työntää Saijalle sihteeriksi.Taikka sitten Veeralle.Ihan kuin vaan.
Ilmotaanhan ja maksetaanhan jälki-ilmot vasta paikan päällä?  :icon_eek:
Niin mites ne jälki-ilmot?Onko tietoa jo?
Pystyykö ulkomuotoluokkaan ilmottamaan kääpiöitä jälkkärinä? Ja onko se hinta kanssa sen 10 e/otus? :)
Terkuin yks myöhään herännyt tampio. :)