Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - Peikko

Sivuja: [1] 2 3 4
1
Ihania nuo Anninan vauvat :lov  En malta odottaa, että ensi viikolla toinen tytsy saapuu kotiin :sydan

2
Mitä minä olen soopeleita ja hopeasoopeleita nähnyt, tuon Renen kyllä pohjavärinsä perusteella hopeasoopeliksi sanoisin. Vasta karvaan kun silittelee valkoista karvaa näkyy, ei lainkaan cremeen viittaavaa ja nuo silmä renkulat kanssa. Mutta eipä sitä kait varmaksi sitten voi sanoa olisiko sitten huono soopeli vai se hopeasoopeli. :)

3
Sitä minäkin, että hopeasoopeli pojan oikea väri. Itse en muista olenko nähnyt isästä kuvaa, voisin toki pyytää jos omistaja siitä tänne laittaisi kuvan. Ja tosiaan emä on laikukas ja turkissa hyvin vähän näitä mustia laikkuja.  :)

4
Kaipailisin varmistusta tämän kaverin väristä. Poika on kerran jo foorumilla soopeli valkonauhaiseksi määritelty (Tämä Rene poika siis on foorumilla hessuinen nimimerkillä liikkuvan vahinkopoikueesta minulle tullut).

Tuo Renen väri näyttää minun silmääni hopeasoopelilta, eikä soopelilta. Mutta suvun perusteella se ei olisi mahdollista. Isä siis ps creme vn ja emä musta umborous laikukas. Mietinkin, että jos emä olisi hopeamusta niin sittenhän Rene voisi olla hopeasoopeli. Silmä renkulat ei ole crememäiset ja pohjaväri on kyllä valkoinen.

Tässäpä nyt pari kuvaa Renestä

5
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 13.02.10 - klo:16:25 »
Minski, joo nää poikaset kyllä osaa keksiä kaikenlaista kuvaushetkellä  xD

6
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 13.02.10 - klo:10:44 »
Ja lisää kuvia meidän vauvoista, ikää 4 viikkoa ja 1 päivä  :lov

paini ottelu  :D

Kotiin jäävä vauva, ristin sen Toukaksi  :sydan

Ja aina on mukava nukkua läjässä

xD

Se rapsutteli itseään  :roll:

7
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 09.02.10 - klo:21:08 »
On ne vaan aina kyllä niin sulosia, että tekis kaikki mieli kotia jättää. Soopeli poika nyt jääpi sitten meille  :sydan

8
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 09.02.10 - klo:20:25 »
Tässä meidän nappuloita  :lov

9
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 02.02.10 - klo:21:53 »
kiitus vastauksesta, eivät vaan muistuta emoaan väritykseltään. mutta poikasista näyttää tulevan pk joka voi hiukan hämätä :)

10
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kuvia hamsupoikueista 3
« : 02.02.10 - klo:18:52 »
Kaipailisin apua parin vaalean poikasen värin varmistamiseen. Poikasten isä soopeli ja emä luonnonvalkoinen. Olisivatko nämä kaksi valkoista mustasilmäisiä valkoisia vaiko todella vaaleita cremejä? Turkki on aivan valkoinen ja korvissa hieman vaaleanharmaata sävyä.

11
Kysy hallitukselta / Jäsenyydestä
« : 02.01.10 - klo:14:03 »
Liityin hamsteriyhdistyksen jäseneksi 17.9. Minulle ei kuitenkaan ole tullut hoitopussia eikä yhtäkään poskipussi lehteä. Maksoin jäsenmaksun tuona päivänä tilille ja unohdin laittaa yhteystietoni, laitoin ne sitten tekstiviestillä ja vastaus viestiin tuli, että asia olisi ok. Laitoin viime kuun puolivälissä sähköpostia Helille, mutta ei sieltäkään suunnalta tullut asiaan vastausta.

12
Tällä hetkellä syrkkejä, kiinari ja cämpsy. Ollut myös roboja ja talvikoita.  :)

13
Kiitti tiedosta :> Juuri tutkailinkin asiaa, kun eka poikue, jossa soopelia/hopeasoopelia niin hieman hukassa värien kanssa.

14
Aivan, todistettu taas, miten mun aivot toimii  xD

Ikinä nähnyt hopeanharmaa umborous hamsua, mielenkiintoista ruveta tutkaileen oisko näissä nyt sitten niitä vaiko ei.

ja kiitos valaisusta asiaan :)

15
Meille syntyi poikue, isä cinnamon umborous white ja emä luonnonvalkoinen. Poikueessa suurin osa soopeleita, yksi normaali ja kolme aivan kuin hopeanharmaata. Pää on sekaisin ja ymmärsin ettei hopeanharmaata voisi kantaa, olenko hakoteillä?

laitan linkin, jossa kuvia poikasista

Sivuja: [1] 2 3 4