Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - nennu

Sivuja: [1] 2 3 ... 12
1
Olisin kiinnostunut yhdistyksessä toimimisesta.Olisi todella mukava saada tännekkin päin maailmaa aktiivisempaa toimintaa jyrsijöillekkin.

2
Vanha herramme Lore täytti 2 vuotta 30.3.Näkyy kyllä että korkea on ikä;massaa lähtenyt ja liikkeetkin hiljenneet.Nukkuukin huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin.Taitaa olla niin että kesän lopulla meillä ei nää Lorea ole.
Toissapäivänä meillä nukkui pois Erkki alias My Kind of Rock`n Roll. :cry: Komea vanha herra.Ikää 1v7kk.Oli nukahtanut viimeisen kerran toinen silmä auki ja etukäpälät rukous-asennossa.Velipoika Valtteri vielä porskuttelee eteenpäin.

3
Ollaan tulossa kun matkakaan ei niin pitkä ole :D ..toivottavasti saan vapaaksi tuon päivän..
Onko tässä vaiheessa Vantaalta ketään lähdössä tuonne näyttelyyn?

4
Ensiviikon lopulla asutaan mekin Vantaalla :D ..norret ja cinnamon vn viel vapaana.."vinkvink" xD

5

Tänään otettu kuvat..lapsukaisilla ikää 23 vrk :lov

6
Kasvatus ja genetiikka / Re: Kasvattajien tiloja
« : 19.03.11 - klo:16:58 »
Parin viikon päästä pääsee pähkäileen miten hamsut sijoitan uuteen kotiin  :c8 ...vaikka kämppä onkin 58neliöö,niin huoneitten sijoitteluratkaisu tekee asunnosta aika pienen tuntuisen..noh kunhan pääsee uuteen kotiin niin soon pääasia. :D

7

Fionan lapset tänään 2vk2pv :lov

8
Kasvatus ja genetiikka / Re: Poikaspäiväkirjat 3
« : 11.03.11 - klo:14:21 »
Juu..en ole kovin tarkkaan päässyt vielä katsastamaan poikasia mutta nopsaan kun katsastin niin hunajalta yksi poikanen näytti.Se selvinnee tässä pävien saatossa :D...laittelen kuvia tänne kunhan mahdollisuus siihen tulee..emä on senverran tarkkana lapsukaisistaan ettei voi mennä noin vain kuvailemaan.

9
Kasvatus ja genetiikka / Re: Poikaspäiväkirjat 3
« : 11.03.11 - klo:13:43 »
Fionan vauveleista yksi on toisia heikompi :cry: ..saas nähdä jaksaako kasvaa isoksi niinkuin sisarensa..huonolta näyttää mutta ihmeitä meidän hamsulassa tapahtunut ennenkin.
Näyttäisi olevan cremeä,mustaa,norrea.Osa on vn.Kahdesta en vielä ole varma..näyttäisi olevan hunaja (?) ja cinnamonkin :S ..mutta jokatapauksessa nämä muut vauvelit kasvavat todella hienosti ja ovat virkeitä tapauksia :lov
Isä on Fjodor (pk norre) ja emä Fiona (lk norre vn).Isä kantaa punasilmäisyyttä.

10
Siis miten tämä white periytyy?
5 päivän ikäisten poikasten vanhempien suvuissa on whitea.Kiinnostaa miten se periytyy.

11
Kasvatus ja genetiikka / Re: Poikaspäiväkirjat 3
« : 03.03.11 - klo:18:09 »
Fiona sai eilen arviolta 10-12 lapsosta :lov ...topakka ja erittäin hyvä äiti Fiona on

12
Kiits :) Laitoin viestiä s.postiisi.

13
Mahtusko Tampereelta vielä kenenkään kyytiin 4 hamsun kanssa?Junalla tulen Tampereelle klo.8.50.

14
Viiden hamsun kanssa tulossa ollaan  :)

15
Meidän näyttely peruuntui.Ei päästy lähtemään tytön korkean kuumeen vuoksi  :( .Jospa sitten Lempäälään päästäisiin.

Sivuja: [1] 2 3 ... 12