Viestit - Hamsuliiini

Plää.. Mä taidan luovuttaa en saa varmaankaan iskän päätä käännetyks ja ei meillä ois tilaakaan.  :itq:
^ Ihana Vikinä  :lov  :sydan
En nyt oikeen tiiä kuuluuks tää tänne, mutta laitan nyt kummiski: Tarviikos huoneessa jossa hamsun asumus on niin olla ikkuna?  :roll:
17.06.08 - klo:20:34
Mäkin oon innostunu nyt tekemään noita paperi-igluja  :D , vaikka hamsua ei  vielä olekkaan :oops:
15.06.08 - klo:16:09
Kyselempä noista kivistä, minkä kokoset kivet kelpaa? ja pitääkö ne pestä kun ulkoa tuo?
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
15.06.08 - klo:12:26
Lainaus käyttäjältä: "mariam"
Lainaus käyttäjältä: "turokulta"Mielestäni hamsteri ei nauti sellaisesta, sillä niille ei ole mitenkään luontaista juosta pallon sisällä!!!!

No onko niille sitte luontaista asua häkissä tai juosta juoksupyörässä :pihalla: ?

Omasta mielestäni juoksupalloissa ei ole mitään vikaa kunhan vain huolehtii että pallo on sopivan kokoinen :)! Meidän hamsteri on ainakin ihan innoissaan kun pääsee juoksemaan juoksupallossa ja se meneekin sinne ihan mielellään :). Sillä se sitten rullailee pitkin kämppää, käy haistelemassa paikkoja ja ajaa kissoja takaa kunnes se sitten joudutaan pakottamaan sieltä pois, sitä kun ei saa siellä pallossa kovin kauaa kerrallaan pitää :D!

Onkos teilläkin kisuja? Niin missä sun hamsteri on jos teillä on kissoi? Siks vaan kyselen kun itsekin haluaisin hamsterin mutta meillä on kisui niin iskä ei meinaa suostuu.  :oops:
Lainaus käyttäjältä: "Talvikko_95"Kiva saada näitä vinkkejä, kun itekkin pitää viellä suostutella vanhempia, mutta kyllä mä aika varmasti nyt kesällä saan  :lov

Mullakin on viel suostuttelu kesken iskä ei meinaa millään suostua uuteen lemmikkiin, koska on 2 kisulii  :< mutta varmaan suostuttelu kantaa hedelmää  :)
Lainaus käyttäjältä: "Juti"Pitipäs tännekkin rekisteröityä, kun sivusta tullut lueskeltua ja tutkittua juttuja täällä.. :)
Pitää kait se meidänkin palleron asuntola hässäkästä laittaa kuvatusta näin heti alkuunsa.
Kaikki häkit on yhteyksissä toisiinsa, ja juoksupyörähäkin saa kiinni näppärästi vielä alahäkkeihin oven kohdalle. Yksi syrkki siellä asustelee kohtuu leveästi.  :D

Laitoin kuvan linkin taakse, on sen verran kokoa kuitenkin.. :)

http://img111.imageshack.us/my.php?imag ... 041th5.jpg

Mun kaverin kääpiöllä on tollanen putki  :)  ei se kait sinne juuttunu oo   :pihalla: ei ainakaan mun tietääkseni :) ja sit ku me käytiin kattoo eläin kaupas niin oli tollanen putki syrkillä  :huh

Laitoin kuvan linkin taakse, on sen verran kokoa kuitenkin.. :)

http://img111.imageshack.us/my.php?imag ... 041th5.jpg

Niiin ihania kaikki noi pikku hamsut  :lov voi vaan ihailla kun itellä ei oo vielä hamsuskaa  :nops:
22.05.08 - klo:18:56
Tein koulus sellatteet kivat tikapuut  :)  en jaksa nyt laittaa kuvaa mut laitan joskus.  Harmi vaan ettei oo viel hamsuu.. Valmistelua  :D
Mitkä on niinku halvinpia häkkei: Dunat, terrat vai mitkä?? :)
Mäkin olen nyt siinä suostuttelu vaiheessa koska meillä on kissoja niin mun vanhemmat ei vaan suostu aina joku syy: "Kissat popsis sen.." ym.
 :<  Onko vinkkei? meinaan oon höpöttäny jo hamstereista aika kauankin mutta kun viimein tohdin kysyä niin vastaus oli: "ei!" ...
Minne viette vanhat purut kun ootte siivonnu??  :oops:

(ei oo viel hamsuu)
Talvikko se taitaa olla vaikka ei hamsua vielä olekkaan  :oops: