Suomen Hamsteriyhdistys ry

Hamsterit => Asuminen ja tarvikkeet => : Marla 22.03.11 - klo:17:10

: Ruusukekilpailu jäsenille!
: Marla 22.03.11 - klo:17:10
Vielä ehtii osallistua Poskipussissa 1/11 olleeseen kilpailuun! Vasta muutamalta ihmiseltä on tullut ehdotuksia, laittakaahan tulemaan lisää. :)

Kilpailu on Hamsteriyhdistyksen jäsenille (hallituslaisia lukuunottamatta).

KEKSI TEKSTI RUUSUKKEESEEN!

Hamsteripuodin pikkuruusukkeet kaipaavat uusia tuulia nimien muodossa, joten nyt onkin jäsenten aika laittaa mietintämyssy päähän ja keksiä lyhyt, korkeintaan kahden sanan mittainen teksti, joka jollakin tapaa liittyy hamsteriin (esimerkiksi ”Olen Tähti” tai ”Mussukka”), ja joka sopisi koristamaan Hamsteripuodin ruusuketta!
Pääpalkintona on oma ruusuke vapaavalintaisella tekstillä. Osallistujamäärästä riippuen arvomme myös kaksi pienempää ruusuketta omavalintaisella tekstillä.

Ehdotuksia voi lähettää 31.3.2011 mennessä sähköpostitse osoitteeseen: marla.holma91@gmail.com tai vaihtoehtoisesti postitse: Marla Holma, Murtomäentie 4 B 19, 33470 Ylöjärvi.
Muistathan mainita tekstiehdotuksen lisäksi myös nimesi, jäsennumerosi, osoitteesi, sekä mahdollisen ruusukkeen väri ja teksti (maksimissaan kaksi sanaa).

Parhaimmat tekstiehdotukset painatetaan Hamsteripuodissa myytäviin pikkuruusukkeisiin ja julkaistaan Poskipussin seuraavassa numerossa!
: Re: Ruusukekilpailu jäsenille!
: Marla 30.03.11 - klo:10:29
Vielä ehtii osallistua!
: Re: Ruusukekilpailu jäsenille!
: Vevve 30.03.11 - klo:10:34
...muistakaapa myös runokilpailu! :)