Suomen Hamsteriyhdistys ry

Hamsterit => Asuminen ja tarvikkeet => : Meven 03.03.12 - klo:11:54

: Kokemuksia Duna Funista?
: Meven 03.03.12 - klo:11:54
Tiedä häntä, uskaltaako näitä keskusteluja enää edes aloittaa ( :roll: ), mutta ajattelin hankkia tulevalle talvikolle dunan (ei, en tarvitse väittelyä, sopiiko duna talvikolle..).

Kävisikö siis Duna Fun? Onko kellään kokemuksia käytöstä (esim. hamsun kiinniotto/viihtyvyys/terran pesu ja siivous/onko ihan pelkkä "lelu" jne..)

(http://http://www.petshop.fi/img/large/p-2320594054c5690454b515.jpg)

Mitat ovat 55x47x37,5 ja pinnaväli 7mm. Onko siis ihan turvallinen/sopiva?

// Niin ja toisena vaihtoehtona pidän Duna Multya.
: Hamsu-hullu 03.03.12 - klo:12:24
Varmasti sopii! Ite en talvikkoja harrasta, mutta kaverilla tuo toimii hyvin. xD
: Henni 03.03.12 - klo:12:30
Itsellä on tuollainen talvikolla ja toimii hyvin! Puhdistus ei ole mitenkään hankalaa sillä tuon putkenkin saa melko helposti irti ja pestyä. :)
: metsku 03.03.12 - klo:14:20
Mulla on 2 tuommoista (ollut yhdistettynä suorilla putkilla). Tuossa on minidunaan verrattuna yllättävän paljon enemmän tilaa. Jos käyttää vain ylätasoa niin alas saa paremmin mahtumaan tavaraa. Kalteriosaan on hyvä kiinnittää juoksupyörä jos ei halua jalalla seisovaa. Putki on erittäin hyvä tuossa vaikka lyhykäinen onkin.

Tuosta duna funista on nykyään olemassa myös isompi versio, olikohan duna fun large.
: Humselo 03.03.12 - klo:21:22
Vain hyviä kokemuksia. Ja kuten Metskukin sanoi, tuossa on yllättävän paljon tilaa. Meillä ostoslistalla uusimmalle tulokkaalle myös tuo.

Ainut miinus puoli on, että siivoukseen menee vähän kauemmin aikaa silloin kun kaikki putket ja tasot irrottelet ja peset, mutta silti on sen vaivan väärti. Ja meneehän sitä aikaa siinäkin jos johonkin terraan aina uusiks virikkeet asettelet ja/tai rakentelet. :)
: Meven 04.03.12 - klo:09:04
Kiitos kaikille! :)

Eiköhän tuo sitten päädy ostoslistalle..