Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

emlie

Meilläkin meni kivasti näyttelypäivä, kumpikin pk soopelisuklaa tyttö sai L1. Niistä kumpikin sai ulkkisluokasta arvosanaksi hyvän ja lemmikkiluokasta erittäin hyvän. Ja Salsa sai ulkkiksista vieläpä KUMAn.  :)
[size=85]Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.[/size]

Syyris

Minä olin siis lemmikkiluokassa assarina. Menikö ihan hyvin? :D Kun oli ensimmäinen kerta assarina. :)

viiru

En oikein tiedä, kuinka meidän eläimillä meni, muuta kuin sen verran että veteraanikiinurini otti ja valioitui vielä vanhuuden päivinään. Eli terveisiä vaan kasvattajalle Saanalle!  :sydan Ja pupunussikkani Börje oli myös mukana, ja Böbi oli sennujen LKV1. :)

Muiden osalta pitääkin sitten odottaa vaan tuloksia nettiin. Palkintoja kyllä tuli ihan tarpeeksi takaisinkin päin roudattavaksi!

Me emme siis oikein näyttelypaikalla itse näyttäytyneet, käytimme tuon kolme päivää pohjolassa aika huolella maisemiin tutustumiseen. Harmi, että teillä oli siellä yhtä säälittävästi lunta kuin meillä täällä etelässä. Mut kivaa oli, varsinkin sen jälkeen kun Marjut neuvos missä tein tori on että löydettiin se polliisi. :D
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Aya

Meilläki meni näyttelysti aivan tosi kivasti omien hamsujen sekä kasvattien osalta, kiitos vaan kaikille. Harmi vaan kun en kauheesti kerenny muiden kanssa porisemaan, tanskuakin ois ollu kiva jututtaa! Kiitos kuitenkin Lauralle loistavasta seurasta ja kärsivällisyydestä vaikka sihteeri välissä seikkaili millon missäkin ja kirjoitteli hieman omiaan  XD

Mä en kyl tiiä haluunks mä nähdä juhan ottamii kuvia ku tuntu et salama välähti aina jossain sillon ku oli typerimmät jutut menossa :D

yetta

:oops:   Puolustaudun sillä, että väsyn vuoksi kaikki aivotoiminta tai ainakin järjenjuoksu, kuten adjektiivit oli hukassa, ja jutut oli ainakin aluksi tyyliin "Aya, ku tän hamsterin turkki on siisti, siis tiiäthän sä, sellanen ettei siinoo mitään ylimäärästä niin mikä se sana on? Sano mikä se sana on, ku tää on tämmönen..no kato nyt tän naamaa, tämmönen söpö pyöree pehmonen..?" Ja Aya sitten arvuutteli, kunnes osui se hakemani sana kohdalle :D  Ensi kerralla sitten vähän väljemmällä aikataululla ja pidemmillä yöunilla!
Oli kiva arvostella pitkästä aikaa, kiitos vaan puolestani kaikille näyttelypäivään osallistuneille :)
Meitin Unique-mummeli menestyi kivasti, ollen lopulta BIS4. Happy Halloween sai myös jotain, mutta se meni multa vähän ohi, pitää vakoilla vielä tuloksista et mites se ny menikään..

Ninde

Cämpsyjen arvostelussa on näköjään käynyt pienoinen virhe: sininen argente on siirretty standardiluokkaan varmaan jo vuosi sitten (jostain syystä sitä ei vain ole päivitetty SHY:n sivuille) ja tässä näyttelyssä ko. värinen kasvattini on kuitenkin palkittu koestandardiluokassa ykkösenä...

Oli muuten Galankin luettelossa siniset argentet vielä koestanduissa, mut onneks olin itse tuomarina. :D

^XD

o-ho, mistäs mä oisin voinu tietää  XD  mä kattelin kaikki cämpsyjen värit vaan shy:n sivuilta et mikä kuuluu mihinkin luokkaan ja tein luettelon sen mukaan :D

Enkeli89

onko esmes Marjutilla tietoa ulkkissyrkkien sihteerinä mistä hyvästä kumia jaettiin? Tulos listalla minut muuten näyttää löytävä merja että marjo nurmenniemenä  XD
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

wiidii

^On minulla muutamista kumista tietoa, sanot vain mikä sen hamsterin numero on niin voin vilkaista tuolta lapustani, löytyykö mitään (olettaen, että se on vielä tallessa..  :D )
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

muumimamma-64

Voistikos muuten katsoa sit myös hamsun numero 46 Kuman. Ginger oli meidän kyydillä siel ja ois kiva omistajalle kertoo mistä sai kuman.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Aya

Laita vaan Marjut kaikki mitä sulla on ku muaki vähän kiinnostais mistä ne kumat on tulleet jos kerta tietoo on :D

Enkeli89

Enhä minä nyt enää numeroa voi muistaa ja luetteloakaan ei ole- Antonius on kuitenkin nimi

wiidii

Minäpä olen laiska ja en jaksa katsoa näiden muiden nimiä luettelosta enää, Antoniuksen tarkistin.  :D  Lisa kuitenkin jakeli näitä pääasiassa häntä yleisesti miellyttäneille hamstereille, jotka eivät jostain syystä saaneet parempaa arvosanaa tai sijoittuneet.  :)

LYHYTKARVAISET:
4. Väri
5. Väri

PITKÄKARVAISET:
16. Turkki
17. Tyyppi
23. Väri
26. (Marjon Antonius) Kokonaisuus
28. Kokonaisuus
33. Tyyppi
38. Kokonaisuus
42. Väri
46. Väri
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.