Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Sarvas

Joo, oli kyllä mukava päivä, sai taas rupatella niitä näitä hamstereista.  :)  Ulkkiksissa syrkit saivat EH:t ja robonen H:n, kaikki L1:sillä. lemmikkiluokasta H:ta Ohralle, EH Perrille.
Mä en palkintojenjakoon itse päässyt, kun tuli marsupuolella juostua, mutta syrkeille tuli kumat,  ja Perri oli paras veteraani, Morris tuomarin suosikki.

muoks. Tähän samaan tungen vielä sunnuntaiset tulokset. Eli uml:stä Perrille EH+L1, Ohralle H++ ja Morrikselle H++ & L1.  Lemmikkiluokassa Perrille ERI, Ohralle H.
Lemmikkiluokasta tuli Perrille herkkupalkinto, ulkkiksissa rouva oli ES3+kuma+paras veteraani. Olen kyllä ylpeä mummostani !  :lov
tässä  onkin ongelmana se, että toi meidän lähin maksuautomaatti on ollut pari päivää suljettu. :(
Täällä boksit jo laitettu, muutamien kynnet pitäisi vielä napsasta.  :)  Huomenna sitten loput valmistelut.
Eipä tännekään vielä kulkukorttia ole eksynyt.

Robojen Japan ja Moltovin duna  :)
Meillä kun on noita marsuja pieni lauma hamstereiden lisäksi, niin usein osa sukulaisista, tutuista yms. puhuvat marsuista hamstereina ja hamstereista marsuina  ;)
Ja kun eläinmäärästä puhutaan, niin "montas rottaa sulla tällä hetkellä on?" on ehkä tuo yleisin..  :grin
Monelle on kyyhkislapsonen kotiutunut :)  meillekkin kotiutui tänään lk kyyhkynharmaa uros, syntynyt 25.8.2009  :lov Seuraavaksi onkin edessä nimeämisprosessi..
Messuilta tarttui tällä kertaa mukaan vain muutama hamsterinmökki, jyvätankoja ja ruokakuppi.  :)
Tällä hetkellä kaksi talvikkoa, syrkki ja neljä robopoikaa  :)
Meilläkin juoksupyörät pitävät eniten meteliä. Joskus syrkit ovat myös konsertoineet dunan kattoritilällä, mutta sekin loppui onneksi, juuri tuolla konstilla että pistin pari kirjaa ritilän päälle  :)
Vanhin eläin meillä tällä hetkellä on talvikko uros Junior Whiskers iältään hieman alle 2 vuotta  :)
Tottakai täältäkin tullaan muutaman hamsterin voimin, kun niin lähelläkin.
Ja marsmaatit pakataan myös matkaan  :grin Viime vuonna tosin ensimmäistä kertaa hamstereden kera messuiltiin, aikaisempina vuosina kun koirien puolella tuli enemmän vietettyä aikaa..
Ai Ai, kauniita kaikki  :lov  Vielä joskus itsellenikin kilpparin hankin, vielä joskus..
Winona eli Perri nimi tuli siis ihan vaan pörröisestä olemuksesta, ja ulkonäöstä tietenkin.
Justelias Floora eli "Just tell it to as" tulee siitä, kun näin Flooran ensiaskeleet meillä, niin mietin että mitäköhän tuollainen pikkuinen nättimys miettii. Floora nimen valitsin koska halusin jonkun ns. "kasvillisen" nimen.
Dickie Leenolottaa kun on sama nimi täällä nimimerkkinä kuin omalla hamsterilla  :oops:  ;)  Mutta nimi tuli tutun suusta, kun itse olin ihan hakoteillä keksiä tälle talvikolle nimi. Kaiken lisäksi vielä naaraalle, kun uroksille on mielestäni helpompi keksiä kivoja nimiä, eikä tämäkään niin tyttömäinen nimi kyllä ole..
Joke Ensin piti siis tulla Uros talvikko, mutta sitte otinkin naaraan (yllätys yllätys) Mutta tuskin tämä lopulliseksi nimeksi jää.
Tulossa ollaan. Mukaanlähtijöiden määrä epävarma, kun pitäis marsutkin viedä..
Oli Helmiäisnormaali  :P