• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

Ninde

#120
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Niillä on poskimerkit ja tosi haaleat hilkat ni ainakaan kyyhkiksiä tai kyyhkis-hunajia ne ei oo. Sukupuolista en o vielä varma, mutta jos ovat uroksia ni voisivat olla myös hunajia. Kahtellaan tarkemmin, ku avaavat silmänsä. :)
Sit tää näyttö ja/tai kuva vääristää kyl sävyt ihan totaalisesti, kun mun silmään ne näyttää ihan presiis kyyhkiksiltä (sellasesta kuvakulmassa vielä jokainen, että näyttävät yksivärisiltä). Tai ehkä toi ylin on vähän oranssimpi. Täytyypä kattoa vielä kotona läppäriltä miltä sillä näyttää! :haha

EmmaTi

#121
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Pesässä olis vissiinki norrea, norre umbbaria, yks musta ja noi vaaleet on vissiin cinnamoneja.
Ei oo kyllä yhtään cinnamonin sävyisiä, et olisko kuitenkin kyyhkiksiä?
Niillä on poskimerkit ja tosi haaleat hilkat ni ainakaan kyyhkiksiä tai kyyhkis-hunajia ne ei oo. Sukupuolista en o vielä varma, mutta jos ovat uroksia ni voisivat olla myös hunajia. Kahtellaan tarkemmin, ku avaavat silmänsä. :)

Voisko ne olla cinnamon umborouksia?? Mun ainoassa kasvattamassa poikueessa oli kaks sellaista, pidin niitä itsestään selvinä kyyhkiksinä aluksi, mutta luovutusiässä ne oli ihan mysteerivärisiä ja vasta myöhemmin kun oon kahlannut keskusteluja niin tajusin mitä ne oli. Muut poikueessa oli ps cremeä ja cinnamonia.

Mustikkamaan

#122
Mun koneella ovat ihan liian oransseja ollakseen kyyhkikseenpäinkään. Mietin kans et siin vois jotain umborousta olla.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

#123
Päivän painit  :)









tintsku

#124
Meiltä jokunen kuva :)










Anonymous

#125
^Voi ei kuinka sulosia ja Jonnalla myös :nuija:

Maiju*

#126
Onneks tintskun lapset on kaukana, muuten iskis kyllä sortuminen.  :sydan
Ekan kuvan selällään köllijä on hurmaava!
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Anonymous

#127
"Hei anna nyt yks pusu sisko jooko?"


Koko kööri mini dunassa terran siivouksen ajan :grin



Tummin poitsuli :lov

PiiaL

#128
Tasan 3viikkoiset M-nakeroiset eilen:






Tirsku.

#129
Aaaws Osmon vaavit<3 Ylisöpöjä varsinkin nuo vaaleet :) Ei ne kyllä kyyhkiksiltä näytä kun ovat niin kellertäviä.

Saana

#130
Mums

Anonymous

#131
^Voi kun toinen on suloinen  :lov  Minkä ikänen tossa?

Nape

#132
Vitsit nuo lentsun ps hopeanharmaat on ihania  :taju:  :sydan  :nuija:  :puna:  :hyper

Unipallo

#133
Ihana tuo Anninan kielikuva.  :lov  Miksei koko ajan voi olla poikasia... Mulla on jo pahat vierotusoireet.   :)

mesis

#134
Oi apua! Täällä on niin ihania kuvia hamsuvauvoista  :lov . Varsinkin tuo Anniinan "mums"-kuva  :lov  :sydan