Kani - ja jyrsijäleiri Oulussa 11. - 13.6

Aloittaja Sintturainen, 23.05.10 - klo:10:38

Sintturainen

Sanginjoen leirikeskuksessa

Leirille ovat tervetulleita kaikki kouluikäiset ja sitä vanhemmat OSJH:n jäsenet karvaisine kavereineen. Leirin hintaan sisältyy majoitus leirikeskuksessa, ruokailut (aamiaiset, lounaat, päivälliset ja iltapalat) sekä askartelutarvikkeet. Mukaan tarvitset makuupussin / lakanat, pyyhkeen ja vaihtovaatteita sekä tarvittaessa asumuksen ja ruoat lemmikillesi. Ja tietysti roppakaupalla iloista ja reipasta retkeilymieltä!

Lisätietoja: 044 378 9957 / Satu

Leirin hinta on 60 € / leiriläinen ja kesto perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään. Ohjaajina toimii OSJH:n hallituslaisia ja muita aikuisia aktiivijäseniä. Mukaan mahtuu 25 nopeinta. Ilmoittautuminen alkaa 24.5. ja päättyy 30.5. mutta peruutuspaikkoja voi kysyä myös myöhemmin. Ilmoittaudu Satu Karjalaiselle numeroon 044 378 9957 (ei tekstiviestejä) tai sähköpostilla osoitteeseen puheenjohtaja(a)osjh.net . Alaikäisiltä leirille osallistujilta tarvitaan vanhempien suostumus. Leiriläisille lähetetään lasku osallistumismaksusta ja tarkempi leiriohjelma lähetetään ennnen leiriä.
Leirin ohjelmassa on mm.
# Eläinten hoitoa: Opetellaan kynsien leikkaamista, turkin hoitoa, vaihdetaan ruokintavinkkejä jne.
# Leikkimielinen näyttely
# Luonnonkasvien keräystä ja kuivatusta jyrsijäystävillemme
# Pikkukilpailuja, kaniestehyppyä
# Aimo annos askartelua, pelejä ja leikkimistä