• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

Vevve

Lainaus käyttäjältä: CaroR - 22.01.14 - klo:13:48
Mä joutunen kanssa perumaan ainakin cämpsyjen osalta sihteeröinnin koska haluan tehdä harkkarin kunnolla ja tehdä vähän muistiinpanoja. Olin kuitenkin ilmoittanut harkkaristani cämpsyille jo aikaa sitten ennen Veeraa =) Eli jos Veera vaikka sihteeröisi ne ja tekisi samalla harkkarin.

En kyllä rupea sihteeröimään mitään, kun pitää ehtiä koearvostellakin... Harkkari tai ei mitään  :prll:

CaroR

Tehdään molemmat sitten harkkari =) Niina sanoi, että kyllä siihen kaksi mahtuu kun ennenkin sopinut.
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Crodino

Jos mä sitten ilmottaudun Lotalle sihteeriks! Kielitaito ainakin riittää, yhen näyttelykauden käyneenä en ole ite ummikko ja jos tulee jotain ongelmaa niin en mä siellä yksin ole. :icon_cheesygrin: Oon mä muutenkin sihteröinnissä aina ollut porkkanana.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

CaroR

Lotalla on helppoa olla sihteerinä ja Lotta on lisäksi erittäin mukava  :peukku:
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

viiru

Kiva juttu, Sara. :) Sitä piti vielä sanoa, että apuahan saa ilman muuta paikan päällä, jos vaikeita tilanteita tulee eteen, joten mitään näistä toimista ei tarvitse erityisemmin pelätä. ;)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Crodino

#35
Meiltä on tulossa 1 uml + pet syrkki, 3 uml talvikkoa (yksi näistä myös pettiin) ja 1-3 pelkkää pet talvikkoa/syrkkiä. Mä oon taas ihan innoissaan, kiva sihteröidä Lotalle ja oppia uutta! Plussana pari uutta talvikkoa tulee napattua mukaan kotiinpäin!  :sydan:
// Tuntuu muutenkin niin kivalta nähdä muiden harrastajien pärstiä taas! :)
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Lunas

Mä voisin sihteeriköidä Marjutille noi lemmikkiurokset  :hyper:

Janika S.

^Hienoa! Sanotko vielä nimesi, niin saadaan päivitettyä listaan  :icon_smile:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Alkemistin

#38
Lainaus käyttäjältä: Janika S. - 24.01.14 - klo:13:26
^Hienoa! Sanotko vielä nimesi, niin saadaan päivitettyä listaan  :icon_smile:

Profiilin säpon perusteella sanoisin Saara Öhman.

Hei Saara, sait sitten kirjauduttua tännekin! :peukku: Ihan kun ois Lunan mukaan tuo nikki. :hauskaa:

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 23.01.14 - klo:22:06
// Tuntuu muutenkin niin kivalta nähdä muiden harrastajien pärstiä taas! :)

Kuin myös. Te ootte niin nättejä kaikki.  :icon_cheesygrin:

Lunas

Saara Öhman, niinku Marika tuossa jo kertoilikin. :)

Ja Marika sun kannattais lotota ku noin hyvin osaat arvata :D

jensku

nyt tuli ilmotki lähetettyy. 4 syrkkii ja 2 cämpsyy. Lisäksi kaverin hamsutin tulee mukaan.  :icon_smile: Jaa yksi pk musta vn naaras etsimään sitä oikeaa hyvää kotiinsa.  :sydan:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

S.D.G.

Allekirjoitan Viirun lausuman, että se on mainio tapa verkostoitua. Sovin itse viime elokuussa Jean Tyelle sihteeröidessäni, että tavataan sitten Bradford 2014:ssa Harrogatessa, ja viime lauantaina sitten Jean huudahti "you came!"  :icon_e_biggrin:

Asiaan! SHY:n sivut eivät suostuneet luovuttamaan mulle tietoa, että kuka ompi palkintovastaava tällä hetkellä. Mun tarvitsisi nimittäin pyytää häneltä, että tämänhetkisen maantieteellisen lokaationi vuoksi VV-palkintoni tarttis postittaa Muuramen osoitteeseeni.  :msilly: Kuka hoitavi tuota jaloa tointa tällä hetkellä, ken ompi toissavuotisen työni jatkaja (täällä ulkomailla säilyy helposti tuo vanha suomen kieli, kuten huomaatte :P)?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 31.01.14 - klo:02:13
SHY:n sivut eivät suostuneet luovuttamaan mulle tietoa, että kuka ompi palkintovastaava tällä hetkellä. Mun tarvitsisi nimittäin pyytää häneltä, että tämänhetkisen maantieteellisen lokaationi vuoksi VV-palkintoni tarttis postittaa Muuramen osoitteeseeni.  :msilly: Kuka hoitavi tuota jaloa tointa tällä hetkellä, ken ompi toissavuotisen työni jatkaja (täällä ulkomailla säilyy helposti tuo vanha suomen kieli, kuten huomaatte :P)?

Hmmm... taitaapi olla Martina vt. palkintovastaavana nyt, koska toimelle etsitään yhä ottajaa. Vai onko niin, että kun Marjut oli viime kautena, niin hän tämän vielä toimittaa?

viiru

Minä voin hoitaa asian, koska haen joka tapauksessa VV-palkinnot. :) Ollaan Karoliina yhteydessä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mimmi

onko pohjoisesta kukaan menossa näyttelyyn?