Syyskokouksen päätöksiä (mm. näyttelykalenteri 2010)

Aloittaja viiru, 03.11.09 - klo:11:32

viiru

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ei näköjään ottannut tuulta purjeisiin että Hyvinkäällä olisi järkätty näyttely?
Siis ei sitä missään nimessä olla poissuljettu!

Anonymous

Hieno juttu ja mulla on sen järjestäjän yhteystedotkin. Palataan astialle.. :D

Mianna

Jei, Ouluunkin tulee vaihteeksi shy:n näytsi.. :yes: Niitä on tosi harvoin täällä, ja ymmärrän kyllä syyn, mutta tosi kiva kun edes joskus on.  ;)

Ninde

Pet Expo on muuten ensi vuonna näköjään 24.- 25.4.

Nilla

Mä tuun ainakin molempiin pk-seudun näyttelyihin ja Turkuun. Jyväskylään ja Ouluun en kyllä luultavasti pääse, liian pitkä matka.

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Ja sit jos jompikumpi messunäyttely täytyy perua, niin mieluummin tuo myrtsin messut, koska messariin on paljonpaljonpaljon helpompi päästä julkisilla kuin myrtsiin (kaikki junat pysähtyy pasilassa ja se on ihan juna-aseman vieressä).

:jeps:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

^ Muuten Pet Expo on musta ollut aina kivempi tapahtuma kuin Myrtsin messut, tilaa on enemmän ja minusta myös enemmän katseltavaa.

Ninde

Näin alustavasti näyttäisi siltä, että mä en ens vuonna kovinkaan moneen näyttelyyn pääse, kun menee päällekkäin koiranäyttelyiden kanssa ja ne on ykkössijalla.   :|  Jyväskylään ja Ouluun en lähde ollenkaan, kun niihin on täältä niin hankala matka.

Minihamsteri

Miksi lähes kaikki näyttelyt järjestetään etelä-suomessa??
Olen varma että jos puolet pidettäisiin myös pohjois-suomessa,
tänne tulisi myös osallistujia koska eteläsuomen kisoihin ei ole
jaksanut tai ole ollut järkeä lähteä ajamaan. Samalla näyttelyihin
voisi tuoda hamsuja myytäviksi uusille omistajille. Näin hamsterinharrastajakanta kasvaisi ja antaisi mahdollisuuksia myös pohjoisessa asuville. Kyllä pohjoisestakin niitä valiohamstereita löytyy,
puhumattakaan halukkaista! Toivon että tätä asiaa käsiteltäisiin vähän
laajemmin. Olen pettynyt kisapaikkojen valintoihin.

viiru

^ Näyttelyt järjestetään siellä, missä on kylliksi toimihenkilöitä osallistumaan organisointiin.

Tänä vuonna jälleen huomasin, kuinka näyttelyt jäävät kerta toisensa perään suurin piirtein kahden henkilön järjestettäväksi, eli kyseessä on järjestävälle taholle melkoisen työteliäs ja fyysisesti raskas (ja vapaaehtoinen) työrupeama (ja vaikka asuisi samalla paikkakunnalla, niin silti esimerkiksi viime näyttelytyöpäiväni kesti 07.00-21.00). Näin ollen en itse ainakaan pysty kuvittelemaan, että pystyisin ensi vuodeksi luvattua taajemmalle alueelle lähtemään näyttelyitä pystyttämään.

Ninde

Oulun seudulla näyttelyitä järjestää myös OSJH //http://www.osjh.net/.

Eevi

Minä en Jyväskylään tai Ouluun pääse, Turkuunkaan tuskin pääsen. Pk-seudun näyttelyihin tulen ja Hyvinkäälle myös, jos se nyt tulee. Tampereeella olevaan ystävänpäivänäyttelyyn tulen aika varmasti. Olisi kiva jos nuo lemmikkimessut tulisivat myös, mutta näyttää vissiin siltä, ettei niitä tule ensi vuonna. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Hamsufani97

En varmaan muualle pääse mutta Ouluun saattaisin päästä. :D

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Mielestäni meillä on jo nyt aika hienosti näyttelyitä "pohjoisessa", ottaen huomioon että yksikään hallituslaisista ei siellä asu.

Viilataas pilkkua mutta kyllä Marjut asuu täällä "pohjoisessa", ainakin vielä...  ;)

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"

Mut ei enää ensi hallituskauden aikana, jolloin nämä kyseessä olleet tapahtumat ovat. :)

Minski

Voisiko tämän vuoden näyttelykalenterin laittaa tiedotteeksi tuonne "näyttelykutsut"-alueelle ? Siellä on nyt vielä 09-vuoden näyttelykalenteri tiedotteena.

Edit. Kiitos, sehän tapahtui nopeasti :)
Hamsteriton tätä nykyä