• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka nopeasti hamsusi tottui sinuun?

Aloittaja Oscar, 09.08.08 - klo:10:33

« edellinen - seuraava »

Piipari

#15
mulla menee varmaa kaks vuotta... :( se tykkää kokeilla hampaitaan mun sormeen aina ku yritän ottaa sitä dunasta muuten ku putkella...
elämäni elimet: luppa ja piipari

Mia

#16
Lainaus käyttäjältä: "Piipari"mulla menee varmaa kaks vuotta... :( se tykkää kokeilla hampaitaan mun sormeen aina ku yritän ottaa sitä dunasta muuten ku putkella...
Mulla on vähä sama juttu. :(  Ku laittaa käden häkkii saa hampaanjäljet heti sormii. Mulla on ollu jonku pari kuukautta.  :S
Mei ?
Dille ?

Mia

#17
Lainaus käyttäjältä: "Piipari"mulla menee varmaa kaks vuotta... :( se tykkää kokeilla hampaitaan mun sormeen aina ku yritän ottaa sitä dunasta muuten ku putkella...
Mulla on vähä sama juttu. :(  Ku laittaa käden häkkii saa hampaanjäljet heti sormii. Mulla on ollu jonku pari kuukautta.  :S
Mei ?
Dille ?

Nekku

#18
Noo, mulla se meni ihn hyvin paitsi että... :cry: Hamsuni puri minua tänäänkin... no sehän on normaalia mutta ei se vielä ihan kesy ole :huh
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

-Sonsku-

#19
Heti ekana päivänä! Kun ensimmäisen kerran laitoin käden sen dunaan, koska olin nostamassa ruokakippoa, niin heti yritti kädelle kiivetä! Varmasti myös hyvän kasvattajan ansiota.  :lov
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

niiisku

#20
nyt ollut pian 2 päivää tuo tyttösyyris. koskea voi jotenkin, mutta ei se anna syliin ottaa tm.. tosi arka vielä.. no tää on vasta sen toka ilta siis täällä :p
[size=85]? Syyrialainen Lyyli, Pk Cinnamon ~3.10.2008[/size]?

ammie

#21
Yufu on oikeastaan alusta asti ollut melko luottavainen, mutta Kuura oli ensimmäiset päivät hieman säikky. Koda on ollut aivan pienestä pitäen myös erittäin ystävällinen hamsu ja tulee heti kädelle kun sen dunaan laittaa.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Sissi

#22
Sissi tottui minuun viikossa. Kun Sissi täytti 2 kuukautta, kaveritkin alkoivat helliä sitä. :sydan  :sydan
Sissi <3
syyrianhamsteri
naaras
keltainen
2.9.2008

niiisku

#23
eipä tuo lyylineiti vieläkään uskalla käteen tulla.. tasan viikon nyt ollut täällä. huomenna dunan siivous, mitenhän se mahtaa sujua sitten... : D
[size=85]? Syyrialainen Lyyli, Pk Cinnamon ~3.10.2008[/size]?

eta

#24
Kolme viikkoa meni talvikkotyttö Wipen kesytyksen kanssa mutta nyt on yksi rakkaimmista hamsuista.
Saa nähdä miten uuden tulokkaan Menon kanssa käy. Se tuli maanantaina ja on saanut olla vielä ihan rauhassa.

Ritu

#25
Mei tottu parissa kolmessa päivässä. Se olikin onneksi valmiiksi kesytetty, helppo homma mulle  :D
- Riikka

Nekku

#26
Aika kauan siihen muistaakseni meni...
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

Nilla

#27
Meillä kaikki tottui heti seuraavana päivänä  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

NipsuRakkaani

#28
Mitä tarkoitatte muuten "käsikesyllä"? Siis kyllähän miun Nipsu on silleen ettei se pure, mutta kädessä kävelee kokoajan eteenpäin.. Eikä tule vapaaehtoisesti kädelle.
Onko tämä nyt teidän mielestänne kesy vai ei? Ollut jo 3 viikkoa..   :|
?Nipsu cinnamon pk uros?s. 19.9? pikku kaivautuja?

Tawu

#29
Pari päivää. Ei nyt kyllä edelleenkään luota. Ei uskalla tulla käden lähelle, kunhan haistaa. Minä ja minun rakas arkajalkani.  :sydan

 :nuija:
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...