• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

« edellinen - seuraava »

tintsku

#165
^Missä nettikaupoissa?

Miharu

#166
^En nyt oo aivan varma.. Hmm, vastaan kun muistan. =) Voithan vaikka googlettaa, eiköhän jostain löydy. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

tintsku

#167
^No kerro sitten, kun muistat, olis kiva tietää.
Googletin, mutta ei löytyny.

Miharu

#168
^Okkei. :) Mäpäs selailen noita nettikauppoja.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

NuclearBitch

#169
Itseasiassa noita poikimiskoppeja en ole nähnyt syrkkikoossa missään nettikaupassa ja olen selaillut kaikki mahdolliset läpi.

Miharu

#170
^Joo, ei niitä näyttänyt olevan kuin kaneille, marsuille, siileille. Muita en nähnyt.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

tintsku

#171
No marsun olisi varmaan aika sopiva :)
Itellä on marsun puumökki, joka on just sopiva syrkille.
Ne kyllä varmaan maksaa aika paljon.

Mitä muita mökkejä suosittelette emolle ja poikasille?

Juulia

#172
Huomenna ajattelin käydä ostamassa Jumalniemen Faunattaresta katosta avattavan puumökin :) . Ne taitavat olla juuri syrkkikokoa.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Vevve

#173
Mun poikimiskopit on itse tehtyjä irtoavalla kannella jossa on alapuolella tapit pitämässä kannen paikoillaan. Eläinkaupoissa en ole juurikaan hyviä nähnyt, ainakaan talvikkokoossa.

tintsku

#174
^Laita kuva, haluun nähdä, jos itsekki tekisi.

Vevve

#175
No tässäpä kuva yhdestä. On vähän nuhruinen ja aika pieni, tehty jämälevystä. :)


Monsterhamster

#176
Lainaus käyttäjältä: "Monsterhamster"pahvilaatikot on hyviä :)
Niin siis meillä on pahvinen :) Puumökkejäkin on käytetty.
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Scarlett

#177
Askartelin (no mieshän sen oikeastaan teki) Eetulle tällaisen mökkeröisen, jonka upotin purujen alle terran kulmaan ja liimasin terran ulkoseinään pahvia "pimennysverhoiksi". Mökki näyttää kelpaavan, vaikka aluksi sieltä vain yritettiin väkisin kaivautua kulmasta ulos.



Ja tietenkin sinne mökkiin on kurkattava, kerrankin kun siihen on mahdollisuus:

maarit

#178
^mua itteäni mietityttää toi ilmanvaihto tuossa.
Mä en ite käytä hamsuilla muovisia pesämökkejä ollenkaan ikinä koska pelkään että ne järsii sitä muovia (jolloin on suolitukoksen yms vaara) ja toinen on ilmanvaihto (luulis hiostavan aika mukavasti muovinen pesämökkerö).
Tällä hetkellä hamsteriton

Scarlett

#179
Tuossahan on tosiaan reikäinen tuo kansi, eikä kannen päällä ole purua juuri nimeksikään. Hamsulla on kyllä tosiaan mistä valita, asumuksessa on useampiakin erilaisia pesämökkivaihtoehtoja. Luulisi ainakin, että eläin älyää vaihtaa majapaikkaa, jos ei happi riitä?