Miten valmistaudutte uuden hamsun tuloon?

Aloittaja Ninja., 01.04.09 - klo:19:19

Ninja.

Otsikko kertookin jo kaiken^^ Miten siis?
Minäpä aloitan;
Itse laitan hamsulle kaiken valmiiksi, häkin, purut, ruuat ja muut tärkeät jutut, en siis aloita häkin valmistelua viime tipassa, se olisi minusta hassua. Myös lukisin vielä kertaalleen kaikki hamsu kirjat, jotta osaan käsitellä hamsua oikein. Näin siis minä valmistautuisin : )
Tulossa kääpiöhamsteri-vauva<3
(laitatteko häkin valmiiksi vasta sitten kun hamsu saapuu, vai aikaisemmin?)
Leevirakas<3 kaipaan sinua</3

Vevve

Mitäs sitä erityisemmin valmistelemaan. Katson että on puruja ja ruokaa ja duna on puhdas, sitten kun hamsu tulee niin laittelen asumuksen valmiiksi.

(Muuten, hamsterikirjoissa on usein melko virheellistä tietoa hamstereiden hoidosta. Luotettavimman tiedon löydät esimerkiksi Hamsteriyhdistyksen Hamsteritietoa -osiosta tai vaikka täältä foorumista kysymällä.)

maarit

En yleensä mitenkää muuten kun katon että purua on ja etin varastosta sopivan asunnon hamsulle ja pesen sen.
Tällä hetkellä hamsteriton

tintsku

No en mitenkään erikoisesti. Pesen dunan, laitan purut ja tavarat paikoilleen. Sitten kun hamsu tulee laitan ruokaa ruokakuppiin.

Elven

Pengon kaapit läpi, et onko tarpeeks tarvikkeita (esim juomapullo, kipot, pesät), ja jos jotain puuttuu pitää lähteä shoppaileen.  :mrgreen:
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

jensku

pesen häkin ja sen sisällä olevat tarvikkeet. Sitten laitan kaikki valmiiksi tulokasta varten. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/