• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hassuinta/turhinta mitä olet eläinkaupassa nähnyt hamsuille

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

Tiina

#60
Tietääkseni pyöreät häkit ovat kiellettyjä, koska ne ovat tavallisesti hyvin pieniä. Hamsteri saattaa lisäksi tuntea sellaisessa olonsa turvattomaksi.

GaneshaX

#61
Pyöreet häkit tekee hulluksi
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nipa-syyris

#62
Kaikkein hulluinta mitä olen nähnyt,oli eräs nettikauppa,joka kaupitteli hamstereille tarkoitettuja villapaitoja............ :rant:  :dorka:
-Late

Piipari

#63
villapaitoja...  :D  :p  xD  :mrgreen:  :cry:  :roll:  :huh  :shock:  :kieli  :c8
elämäni elimet: luppa ja piipari

Nilla

#64
^^  :shock:  :shock:  :shock:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Hannah

#65
Lainaus käyttäjältä: "Nipa-syyris"Kaikkein hulluinta mitä olen nähnyt,oli eräs nettikauppa,joka kaupitteli hamstereille tarkoitettuja villapaitoja............ :rant:  :dorka:

Villapaitoja?!?? Taas tällasta hyväuskosten ihmisten rahastusta.  :rant:
Talvikko poika Nici<33

Pauliina

#66
Pesävanu,valjaat ja villapaidat :/
<3 Just live with it <3

Shimmer

#67
Pesävanu, eriväriset pesäpaperisilput, juoksupallot, pinnalliset juoksupyörät, sit näitä leluautoja yms. , valjaat... Sitte mones kaupas on semmosii puisia putkia joissa on niitä reikiä. Ei niistä mahu mikään elävä olento niistä rei'istä  :shock:

Pauliina

#68
^ei juoksupallo ole turha! Rölli on vähän pulska ja ostan sille juoksupallon jossa se juoksee niin se laihtuu! sillä on juoksupyörä, mutta siinä juokseminen ei kiinnosta sitä.
<3 Just live with it <3

Avalon

#69
Eikä ainakaan tule paniikkiin pienessä juoksupallossa kun ei pääse pois sieltä? -.-' Hamsterit ei osaa huutaa milloin haluaa pois sieltä. Ja kiva varmaan juoksennella siellä päin seiniä pakokauhuisena kun ei pääse sieltä pois! Itse ainakin pidän ihan typerinä niitä juoksupalloja enkä ikinä menisi semmoista hamsulleni ostamaan.

E: Ja mitä ruokaa sille annat?
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

GaneshaX

#70
Mä itseasiassa ostin juoksupallon, ihan lisäliikunta mielessä. Ei meillä kyllä seiniin kolise. Tuolien jalat onkin sitten vähän vaikeempi juttu. Pallo on iso, joten se jää helposti jumiin :D  Halkasija 25cm. Varsinkin pojat ovat tykänneet, vaikka Decille sen alkujaan ostin. (tyttösellä on pieniä... ömmm... paino-ongelmia)
Kunhan ei pidä hamsua pallossa pitkää putkea.

Myös pinnallinen juoksupyörä on ihan hyvä, jos jaksaa väkertää siihan paperia. Mä en jaksa, joten umpipyörät :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Pauliina

#71
^^ Prestige mini hamster nature
<3 Just live with it <3

Marsipaani

#72
No itellä ei oo viel sitä hamsua kohta hankitaan mut mut..

Musta turhia on pesävanu,sit sellaset mitä lie sellasta eriväristä paperisilppua,autot,valjaat,villapaidat ja sit sellaset ihan liian pienet putket.

Tos noi mun mielestä turhat. :)

HamsterSailor

#73
Värikäs pesävanu, valjaat ja sitruunantuoksuinen puru... :S

Tuoho