• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#945
Onnea ihanalle Ulpulle :sydan  ...herkullisen näköinen kakku :P

Marla

#946
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Muuttuvatko kaikki talvikkonaaraat vanhemmiten vähän kärttyisen näköisiksi  xD
Voi hyvinkin olla:



Viime jouluna otettu kuva tuo, eli Akalla on siinä ikää.. about 3 vuotta.

Paljon onnea Ulpulle! :sydan Kyllä kelpaa tuollaista kakkua mussuttaa. :)

Lakupekka

#947
Onnea Ulpulle täältäkin!  :)

Meille tuli hiirulaisia tässä yksi päivä ja täytyy myöntää että niitä käsitellen on nyt eilinen ja tämä päivä mennyt. Nyt kun otin Evelyn syrkin kätöselle niin herranlettas se '' pieni '' mussukka on sellainen jättiläinen siinä.. Painoakin löytyy.  :huh Minne se pieni vaavini meni? Btf, tuolla se palloilee purua pehva villoissa.  :lov

Malva sai tässä yksi ilta dunansa luukun työnnettyä auki! Onneksi olin sen verran lähellä ja tunnistin äänestä tapauksen. Äiti ihmetteli mihin ampasin. xD Isä sitten myönsi että oli näyttänyt sille mistä pääsee pois. Kyllä minä tiesin että isä sitä Malloa paijailee..  :mrgreen:

Laku on aika paljon hidastunut, välillä ruokkiessa kestää kauankin ennen kun herra tulee näyttämään että sitä seisotaan vielä neljällä jalalla.. Muutaman kerran on pompannut sydän kurkkuun, kun ei ole poitsu tullut mökistään. Karvakin on harventunut aika paljon, naamastakin.

Kiva olla pitkästä aikaa hamsteri foorumilla. :lol:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Vevve

#948
Hippalihei, mulla on vihdoin uudet hamsusivut! Linkki allekirjoituksessa  :sydan

jennu

#949
^Tosi hienot sivut :sydan
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Nape

#950
Ihanaa, matkalla kotiin mökiltä. Haluan äkkiä kotiin hamsujen pariin :)

HamsterSailor

#951
Sissi kaivoi aamulla koko gabberinsa täysin uuteen uskoon, hautasi ruokakupit ym. ym. Vähän huvitti kun se nousi sieltä purujen seasta sen näkösenä et "Morjes vaan, mä vähän tossa kaivelin..." xD

Sirpa

#952
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Sissi kaivoi aamulla koko gabberinsa täysin uuteen uskoon, hautasi ruokakupit ym. ym. Vähän huvitti kun se nousi sieltä purujen seasta sen näkösenä et "Morjes vaan, mä vähän tossa kaivelin..." xD
Niin tuttua, niin tuttua  xD
Hilmalla täytyy olla edes kuivaruokakuppi mökin katolla, koska muuten sitä kuppia ei kohta löydä. Arvon rouva katsoo asiakseen peitellä kupin hyvin puruihin. Tuoreruokakuppi ei mökin katolle mahdu ja niinpä sitä saa kaivella joskus purujen alta. Plus sitten että tuoreruuat on myös piilotettu maastoon.
Ja aina kun menee tonkimaan niitä kuppeja tai muuten vain, jostain putkilosta tai putkilon alta tulee tuikean näköinen talvikko: "Tartte tulla tänne häiritteen, nii!"

Nape

#953
^ ja ^^ Teillä on hassuja hamstereita xD

HamsterSailor

#954
Sissi nukkuu aina sellasissa onkaloissa, koska se tykkää kaivella kaikkea :D Pikku kaivurini :sydan

yennni-

#955
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Sissi nukkuu aina sellasissa onkaloissa, koska se tykkää kaivella kaikkea :D Pikku kaivurini :sydan

eikös tuo onkaloissa nukkuminen ja kaivaminen ole se juuri se hamstereiden juttu, kun eikös ne luonnossakin elä niissä kaivamissaa tunnelistoissa  ;)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

HamsterSailor

#956
On toki :) Meillä kaikki muut paitsi Kusti nukkuu erilaisissa onkailoissa, hän on tyytynyt normipesään kera wc-paperikasan :) Sen olen huomannut, ettei Kusti tee hirveen ahkerasti pesää, ainakaan verrattuna mein tyttöihin...

Nape

#957
//http://www.napenhamsterit.kotisivukone.com/

Sain meijän hamsterien kotisivut aloitettua :)

Marla

#958
^ Oikein kivannäköiset sivut. :) Tuo yläpalkki on nätti, ihania söpöstyksiä siellä rivissä.

Sirpa

#959
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Oikein kivannäköiset sivut. :) Tuo yläpalkki on nätti, ihania söpöstyksiä siellä rivissä.
Joo, ei tuollaisia hamsterikuvia kaivata kyllä nettiin yhtään enempää   xD Ovat ihan liian söpöjä, varsinkin noi Ullan muodot tuossa vasemmalla ja tuo talvikko oikeassa reunassa...