• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista -2

Aloittaja Mianna, 31.07.08 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

Nilla

#45
^^ Ihanan värisiä niistä on tullut  :sydan  Minkä ikäsiä poikaset nyt onkaan?
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Pähkinä

#46
Ihania poikasia kyllä. Minä voisin kyllä ottaa tuommosen kyyhkynharmaan.  :lov

Primula

#47
ihania poikasia! :lov
Juntti ei tunnista oransseja hiuksia luonnonpunaisista.

KaisaM.

#48
Poikaset on tänään 3vkoa 2pvää.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nipa-syyris

#49
Tosi nätin värisiä!Tekisi mieli ottaa,mutta ei........ :S
-Late

Minnaw

#50
Erityisemmin en noiden syyrialaisten väristandardeista tiedä, mutta KaisaM. todellakin saanut mielettömän upeita kilppareita aikaan. Ilo katsella kun kuviot on niin tasaisia ja vielä siihen noinkin nätti nauha saatu (tässä tapauksessa: )
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."//http://i31.photobucket.com/albums/c378/Tuppura/23vrk23.png
Ei voi kyllä muuta kuin ihastella  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

KaisaM.

#51
Kiitos  :sydan  Escada ja Promesse on tosiaan hienoja. Promesse menee mun yhdelle parhaista kavereista tähän ihan lähelle, ja Escada on vielä vailla kotia.  ;)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

soundlovers

#52
^Mä varaisin ton Escadan vaikka heti, jos mulla ei olis nyt jo liikaa nuoria naaraita ja poikasia tulossa. :lov Aivan mahtavia kilppareita tuossa poikueessa kyllä. :yes:

Minski

#53
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Kiitos  :sydan  Escada ja Promesse on tosiaan hienoja.
No eipä ! Arvaa kuka on ihan kaihoisasti huokaillu täällä niitten neitien kuvia :oops: Ihan mielettömän hieno poikue ! En oo kade, en :nihkee:

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Promesse menee mun yhdelle parhaista kavereista tähän ihan lähelle, ja Escada on vielä vailla kotia.  ;)
Kukas jää kotiin sulle ? Vai meneekö toi Promesse sijotukseen sille sun kaverille ?
Hamsteriton tätä nykyä

Sundae

#54
Meillä on pitkästä pitkästä aikaa tällaisia pikkupossuja :sydan, kuvissa ikää vähän alle 3 vk.








Aya

#55
:puna:

Sundaen poikueessa kaikki parhaat värit! ton kuparin voisin ottaa vaikka omaksenii<3

Pähkinä

#56
^^ On kyllä suloisia. Minäkin voisin ottaa tuon kuparin tuolta. :lov

Nilla

#57
^^^ Miksi kaikilla on noin söpöjä nappisilmiä  :lov
Hamsuvauva kuume  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

KaisaM.

#58
Mulle jää toi Euphoria kotiin vaikkei se parhaimmistoa olekaan, rakastuin vain siihen.  :oops:  Ja Promessen suhteen on vielä auki meneekö omaksi vai sijoitukseen, katsotaan. Varmaan omaksi ja sitten jos totean että ei hitsi se on upee, niin teetän sittenkin poikueen Promessella. Kaverille kun menee niin voin katsella ja päättää myöhemmin.  XD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Jellynam

#59
Tosi ihania vauvoja  :lov  Mun omat ''pienet'' on jo puolitoistavuotiaita  :angel