• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Saana

#45
Lemmituomarien sihteerien paikat on ensisijaisesti varattu lemmikkituomarointikoulutuksen aloittaville!

Sirpa

#46
Voisin mä toki harkita sitä lemmikkituomarikoulutustakin  :D Tosin montakos kertaa piti olla lemmikkisihteerinä ja laskettiinko jos on etukäteen tehnyt niitä sihteeröintejä? Kun minä nyt ainakin kahden eri lemmikki tuomarin sihteerinä olen toiminut...

viiru

#47
Allekirjoittaneen kyydissä tosiaan pääsisi vielä kolme ihmistä eläimineen Turusta Lempäälään näyttelyyn ja takaisin. Lähtö 28.5.2011 klo 08.00 meiltä Turusta (9-tien varrelta pääsee myös kyytiin, mutta kotiosoitteista en lähde hakemaan), paluu oletettavasti siten että Turussa olisimme kuuteen mennessä. Yksityisviestitse voipi tiedustella.

Edit: Nillako tulee kyytiin? Mites Päivi, tuuksie kans? Sitten olisi yksi paikka enää kaupan.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

PiiaL

#48
Hei, minäkinhän olisin osallistumassa tuohon lemmikkituomarikoulutukseen, eli minäkin voisin olla sihteerikkönä lemmikkituomarille, mutta jos nyt kaikilla on jo tuohon koulutukseen osallistuvat sihteerit, niin en änge sitten. :) Laittakaa minut siinä tapauksessa Päiville assariksi.

karov

#49
Mä en pääse tänne koulun takia :(
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#50
^ Mä lintsaan komeasti kevätjuhlasta, jotta pääsen. :D
Taitaa olla historiallinen hetki mun osalta tämä näyttely, kun näillä näkymin tulee pelkkiä kääpiöitä näytille.

wiidii

#51
Mä tajusin että mullakin saattaa olla tollon joku kevätjuhlat tms., mutta ihan sama! Voin sanoa että on sovittua menoa, koska mullahan on ihan oikeastikin.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

#52
Ei meillä oo vielä tuolloin kevätjuhlaa tai mitään, vaan _koeviikko_ :(
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Jinny

#53
Ounouu, olisi ollut kiva lähteä näyttelyyn mutta mulla on työkeikka sovittuna jo tälle päivälle, pitäis olla lasten Hippo-kisoissa vetämässä työpajaa. Mutta saa nähdä jos saisin tuon yhden syrkin tyrkättyä jonkun mukana tänne :)

HaMsu96

#54
Kuka tietää, että mistä löytää noi "Vuoden hamstraaja"-tulokset? (:
To be old and wise, you first must be young and stupid.

wiidii

#55
Vuoden Voittaja -tuloksista Poskipussista ja täältä foorumilta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

#56
Voivoi, tää näyttely tulee mulle kalliiksi, kun mulla on nyt syrkkien lisäksi niin paljon ROBOJA.  :sydan

Nilla

#57
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Nillako tulee kyytiin?

Juu mä voisin kyllä tulla. Ei oo näillä näkymin mitään menoa tolloin, eikä tuskin tulekaan mitään niin tärkeää, etteikö pääsis lähtemään!  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

#58
Muistakaahan hyvä hamsterikansa, että tänä vuonna on otettu käyttöön tuplavalio-tittelit. Siten valionarvonkin jälkeen voi vastaanottaa sijoituksia & sertejä tuplavalioitumiseen asti! Lisätietoja: viewtopic.php?f=19&t=3799

Tuli vaan mieleen että onkohan kaikki huomanneet asiaa - jotta valioituneillekin on vielä muutakin jaossa kuin VV-pisteitä!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#59
^^^ :haha tuo säkin sitten kassikaupalla roboja :P