• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

Marla

#120
Onpas vähäsen. Mäkin odotin enempi hamsuja, mutta ei mulla mitään oo pienempiä näyttelyitä vastaan. :)

Minski

#121
Juu ei mullakaan oo mitään haittaa, vaikkei oo sitä neljääkymmentä syyristä per luokka :)


Hitsin GaneshaX, kun kerkesit kuulemma 3 minsaa mua ennen varaan ulkomuotosyyristen assaroinnin :twisted: No täytyy niellä tappioni :P Hyvähän se vaan on, kun on niin avuliasta porukkaa, että ihan minuuteista on kiinni kuka voittaa jonkun homman :D
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#122
Nopeat syö hitaat vai miten se menikään hehe :D

Mianna

#123
Onpa muuten vähän hamsuja, odotin suurempaa määrää, mutta näinkin kelpaa.  ;) Nyyh, itse en paikalle pääse tulemaan, on muita menoja, mutta hamsut tulevat paikalle.  :) Miksei minulle tullut eläinmääriä vaikka vahvari taisi tulla?  :roll:

wiidii

#124
Näyttelyvahvistuksessa luki eläinmäärät, ainakin ulkomuotoluokan versiossa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

#125
Mulle tuli ainakin ulkkiksesta ihan normaali vahvistus eläinmäärineen.

Minski; elämä on  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#126
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Hitsin GaneshaX, kun kerkesit kuulemma 3 minsaa mua ennen varaan ulkomuotosyyristen assaroinnin :twisted: No täytyy niellä tappioni :P Hyvähän se vaan on, kun on niin avuliasta porukkaa, että ihan minuuteista on kiinni kuka voittaa jonkun homman :D
Jahas... Sinnekös ne assarinpestit meni? xD Yritys hyvä, joo... Mulle olis kelvannut kaikki hamsut!
No jos noita kääppäreitä sihteeröis iltapäivällä (jos niitä jää enää iltapäivälle) ja jos siihen pestiin vielä pääsis. :D Olis kyllä hyvä mahis kokeilla sihteerinä oloa, kun ei oo kamalaa määrää kääppäreitäkään. Mulla on vieläpä ihan kiva käsialakin, et ihmiset saa selvää. :haha

GaneshaX

#127
Kääppäreitä oli tooosi vähän...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#128
Lainaus käyttäjältä: "Marla"jos siihen pestiin vielä pääsis. :D
Kannattaa olla nopee, nää pestit viedään käsistä xD Mäkin melki heti vahvistuksen tultua tarjouduin assariksi niin tuo GaneshaX mokoma oli silti ehtinyt ensin :kieli :D
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#129
^ Noh, toivotaan, että jäis ees muutama kääppäri iltapäivälle, jotta pääsis vähän edes kokeilemaan sihteerin pestiä - sitten ei harmittais, että assarointi meni sivu suun. :P

Gaah, miten kehtaan tuoda tällaisia öttiäisiä näytille. :kieli Tuntuu taas, ettei mikään oo hyvin...

Vevve

#130
Hassua miten ihmiset tappelee pesteissä, kun tuolla toisessa topassa valitellaan kun ei ole talkoolaisia.  xD

GaneshaX

#131
Missä topassa? Onko muka jossain pulaa avusta, jos järjestetään ulkkikset?  xD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#132
Se tais olla lähinnä tota PiNan näyttelyistä valittamista, kun ei oo marsuille sihteerikköjä ym ym ym.  xD

GaneshaX

#133
Joo mut jos järjestää myös ulkkiksen, niin varmasti löytyy auttavia käsiä ;)

(jos tarkoitettiin tätä, että PiNalla ei ole näyttelyihinsä henkilökuntaa... )Eikai ole, kun hamsuilla on yleensä vaan petit...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Peikko

#134
Kukaan menossa huomenna Vaasaan Jyväskylän suunnalta? Kyyti jossa olisin tullut peruuntui ja jos en jostain kaveria saa matkaan jää mun osalta näyttelyt väliin:S
Hamsterit <3