Kuinka "hiljentää" hamsteri..?

Aloittaja Oscar, 23.08.08 - klo:11:46

GaneshaX

Meillä pyörät hyppii ja tärisee niin, ettei sille ole oikein tehtävissä mitään.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Meillä pyörät hyppii ja tärisee niin, ettei sille ole oikein tehtävissä mitään.
Ainut ratkasu on nukkua eri huoneessa.
Meillä Indy on keittiössä, ja silti se räminä häiritsee... Pyörä on niin kamala, että hävitän sen heti, kunhan saan uuden hankittua.

Maukka ja Rico ovat omassa huoneessani, ja Maukan pyöräilyt eivät häiritse; vannon Silent Spinnerin nimeen :) Ricolla ei ole pyörää, se kun koukuttuu siihen heti, eikä muuta teekään kuin juokse neuroottisena.
Ricolla sen sijaan on kova into nykyisin järistää kaltereita, mikä on todella sietämätöntä. Virikkeitä olen koettanut lisäillä, mutta se vain rytistää... Häkkikin on sen verran kookas, ettei sitä nyt äkkiseltään raahaa keskellä yötä olohuoneeseen tms.

Cris

Ainut ratkasu on nukkua eri huoneessa.

Laita kakspuoleista teippiä sinne juoksupyörän jalkojen alle jos jalat siinä on.

GaneshaX

Siis nyt en ihan ymmärtänyt? :pihalla:

Mutta kaiken näköisiä juttuja on yritetty hiljentää pyörät.
Ei auta, kun pyörä osaa vatkaa telinettä ylös alas. Eli teline varsinaisesti pysyy kyllä paikallaan, mutta pyörä hyppii ylös alas.

Siis tää oli loogisin selitys pitkiin aikoihin XD  Miten mä aina onnistun :mrgreen:

Kolina juu kuuluu suljetun oven takaa, mutta ei niin kovaa ettei mitenkään saisi unta

Oscar

Mutta auttaisiko terran hankkiminen? (siis tuohon minun omaan vavaan :D) sitä on todella vaikea siirtää, mutta jos en antaisi poiskaan tuota edellistä..?

Ensi yö olisi tarkoitus samassa huoneessa Epun kanssa nukkua, oikein jännittää että räjähdänkö taas yöllä, ja paiskaan häkin "perähuoneeseen" :'D (toivottavasti en) Tottakai yhden välikerroksen voisi asumuksesta pois ottaa, jolloin siitä lähtisi ne kalterit poies, eli ei niitä pääsisi puremaan, mutta dunasta kyllä sitten jo tulee liian pieni  ;)

Iskää alkaa tuo jatkuva häkin ramppaus ottaa hermoon, enkä voi perähuoneeseen jatkuvasti sitä viedä, koska siitä on tehty huone, jonne muuttaa pian asukas, jolloin häkki EI sovi siellä olemaan. Ja jos en opi siis hamsun kanssa sovussa nukkumaan, taitaa se saada lätöpassit  :|

Katsotaan mitä häppeniä saadaan aikaan ;D
[/color]<3<3<3<3<3<3<3<3

GaneshaX

Itse kokisin että terra olisi varmasti hiljainen ratkaisu, jos hamsuja on vain 1-2. Mutta jos niitä on enemmän, niin tila pakkaa loppumaan kesken.
(duna/gabberit = menee hyllyihin)